بررسی فاصله انتظارات حرفه حسابداری بخش عمومی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

بررسی فاصله انتظارات حرفه حسابداری بخش عمومی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
546kb
نویسنده
دسته بندی
4,800 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت بررسی فاصله انتظارات حرفه حسابداری بخش عمومی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی می باشد که با فرمت ppt در ۳۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بررسی فاصله انتظارات حرفه حسابداری بخش عمومی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۴

در راستای اهداف تحقیق، در این تحقیق بدون در نظر گرفتن کیفیت و محتوای آموزش و پژوهش و صرفا از جنبه کمیت آموزش و پژوهش دو سوال اساسی مطرح است:

۱-آیا میزان آموزش نظام حسابداری بخش عمومی ایران در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور متناسب با انتظارات حرفه می باشد؟

در رابطه با این سوال ۸ شاخص مطرح شده است.

۲-آیا میزان پژوهش انجام شده در زمینه نظام حسابداری بخش عمومی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور متناسب با انتظارات حرفه می باشد؟

در رابطه با این سوال ۵ شاخص مطرح شده است.

محتوای اسلاید ۲۵

دانشگاهها و مراکز آموزش عالی باید از طریق افزایش تعداد دروس و واحدهای درسی حسابداری و حسابرسی بخش عمومی و یا از طریق ایجاد رشته یا گرایش نظام حسابداری بخش عمومی، زمینه لازم را برای آموزش مناسب و کامل وگسترش مبانی نظری این حوزه از حسابداری، فراهم نمایند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی در هنگام انتخاب موضوع پایان نامه و تدوین مقاله و اساتید رشته حسابداری در هنگام پیشنهاد موضوع جهت تحقیق و یا پایان نامه به دانشجویان می بایستی به این حوزه بکر و دست نخورده بالاخص با تحولات اساسی ایجاد شده از سال ۹۴ توجه ویژه ای داشته باشند.

محتوای اسلاید ۲۷

وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان متولی تدوین دستورالعمل های حسابداری بخش عمومی و در تدوین استانداردهای حسابداری این بخش، می تواند از طریق انتشار مجلات علمی بالاخص علمی پژوهشی، کمک شایانی به رشد و اعتلای حسابداری بخش عمومی نماید.

بها دادن به پژوهش ها و تحقیقات دانشگاهی در زمینه حسابداری بخش عمومی توسط مراجع تدوین کننده چارچوب نظری و استانداردهای حسابداری از جمله سازمان حسابرسی و همچنین توسط مراجع تدوین کننده دستورالعمل های حسابداری از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی و دیوان محاسبات کشور می تواند در ترغیب دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور به ورود به این حوزه موثر باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید