بررسی وضعیت حمل و نقل هوایی در ایران

بررسی وضعیت حمل و نقل هوایی در ایران
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی،در این بخش پاورپوینت بررسی وضعیت حمل و نقل هوایی در ایران در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.

فهرست و عناوین:

حمل ونقل هوایی به چه معنی است؟

برترین خطوط هوایی جهان

بهترین هواپیمای موجود در جهان

بهترین شرکت های هوایی ایران

مدرن ترین هواپیمای موجود در ایران

مقایسه حمل ونقل هوایی با سایر روش های حمل ونقل

چه عواملی در انتخاب نوع حمل و نقل تاثیر گذار هستند ؟

گران ترین هواپیمای دنیا

بخشی از متن

حمل و نقل هوایی به چه معنی است؟

حمل ونقل هوایی سهم عمده ای در فعالیت تجاری کشورها دارد، به نحوی که غالباً به عنوان یکی از شاخصهای رشد اقتصادی مردم می باشد. توسعه حمل ونقل هوایی با بهبود خدمات فرهنـگی و اجتماعی، گســترش فعالیتهای اقتصادی، افزایش سطح اشتغال منطقه ای و توسعه گردشگری امروزه پیشرفت محســوس تری نیز داشته است. توسعه ترابری هوایی نه تنها به عوامل طبیعی، اقتصادی و اجتماعـی وابسـته است. بلـکه تصمیمات سیاسـی، حقوقی و اعمال ضـوابط و مقررات مالی و اجرایی درآن نقش تعیین کننده دارد. به همین دلیل بازنگری در قانون گزاری ها و حذف بسیاری از مقررات محدودکننده اداری ، همواره یکی از عوامل بسط فعالیت های شرکت هواپیمایی در سراسر جهان بوده است. اکنـون سرعـت تغییرات و پیشـرفت تکنولوژی هواپیماـیی با توسعه تکنـولوژی صنعت هواپیمایی، در برنامه ریزی های زیربنایی اجتناب ناپذیز می باشد.

برترین خطوط هوایی جهان

در لیستی که جدیدا و برای سال ۲۰۱۸ منتشر شده ده وبسایت برتر معرفی شدند که باز هم صدرنشین این لیست خط هواپیمایی ایرنیوزلند  Air New Zealand  است که در پنج سال گذشته همواره عنوان صدرنشینی را حفظ کرده است. برای انتخاب این خطوط هواپیمایی مولفه ها و فاکتورهای مختلفی بررسی شدند، از جمله عمر ناوگان هواپیمایی، نظرسنجی مسافران، سودآوری، میزان سرمایه گذاری….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.