پاورپوینت انواع پارکینگ ها

پاورپوینت انواع پارکینگ ها
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,600 تومان

کاربران گرامی،محتوای این فایل پاورپوینت مقایسه انواع پارکینگ ها می باشد که با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید در تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن :

محتوای اسلاید ۶

پارکینگ زیرزمینی

این نوع پارکینگ پایین‌تر از سطح زمین ساخته می‌شود این گونه پارکینگ را می‌توان در زیر جاده، میدان، پارک، یا زیر زمین ساختمان‌های مسکونی هتل‌ها و ساختمان‌های عمومی دیگر ساخت . پارکینگ زیر زمینی بیشتر قسمتی از ساختمان اصلی را تشکیل می‌دهد و به علت لزوم صرف هزینه زیاد برای خاک برداری، ساختن دیوارها، شیب‌های مختلف و تأسیسات گوناگون، کمتر اتفاق می‌افتد که جدا از ساختمان اصلی ساخته شود . پارکینگ‌های زیرزمینی خصوصیت ویژه‌ای ندارند و بیشتر در مکان‌هایی که زمین کم و گران باشد، یا وجود ساختمان‌های باستانی و موانع دیگر اجازه ایجاد پارکینگ‌های همسطح یا چند طبقه را ندهد، ساخته می‌شوند .

محتوای اسلاید ۹

پارکینگ پشت بامی

 بام ساختمان ها یکی از راه حل های اساسی در جهت حل مشکل ترافیک است. اما مسایلی وجود دارد که اجرای آن را با مشکل رو به رو می کند:

هزینه ی مازادی که در اثر اضافه شدن بار سنگین سقف آخر در نظر گرفته می شود، بسیار بیشتر از هزینه ی احداث سقف های عادی است، زیرا بار اضافی برای طبقه آخر تقریبا بابر ۲۴۰۰ کیلوگرم برای هر متر مربع است. ساخت رمپ ها برای ورود و خروج که بستگی به تعداد طبقات ساختمان دارد، مشکل و گران است. البته بهتر است چند پشت بام مجاور را به وسیله ی راه هایی به هم وصل نمود و از یک رمپ برای همه استفاده کرد.

فهرست و عناوین:

پارکینگ

انواع پارکینگ

پارکینگ خیابانی

پارکینگ های روی سطح زمین

پارکینگ زیرزمینی

پارکینگ های مکانیکی

پارکینگ های مکانیکی به سه نوع تقسیم می شوند

پارکینگ پشت بامی

پارکینگ های چند طبقه

پارکینگ طبقاتی

انواع پارکینگ های چند طبقه

پارکینگ مزاحم

پارکینگ های برتر جهان

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.