بیان معماری مرتضی صدیق (pdf +ppt)

بیان معماری مرتضی صدیق (pdf +ppt)
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
60mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

بیان معماری مرتضی صدیق (pdf +ppt)

کاربران گرامی ، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت بیان معماری ۱ استاد مرتضی صدیق درحجم ۲۰ اسلاید بهمراه جزوه درک و بیان معماری دانشگاه علم و صنعت ایران بر اساس تدریس دکتر مرتضی صدیق می باشد که با فرمت pdf در ۶۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

زبان مشترک میان معماران همانا زبان ترسیم فنی کروکی ها،اسکیس ها و تمامی مدارکی است که بدون هیچ توضیح یا گفتاری قابل درک باشند زبانی به قدمت نخستین نقشه های ترسیمی در تاریخ معماری است ادبیاتی تصویری و بدون کلام.در تمامی گرایشات معماری اعم از معماری و طراحی شهری معماری منظر معماری اجرایی تبدیل گردیده و ایفای نقش می نماید.مهم تر از آن نقش می نماید.مهم تر از آن نقش بیان معماری در امکان برقراری ارتباط میان چشم مغز و دست معمار و طراحان است.اگرچه در نظام آموزش معماری فعلی اغلب برای دروس عملی و آتلیه ی از معرفی منابع مشخص اجتناب می شود اما پیدایش شیوه های نوین آموزش معماری و ایجاد مراکز آموزش غیر حضوری ضرورت تدوین منابع جامع و مشخص را بیش از پیش نمایان ساخته است .

چه چیز میتواند برای یک هنرمند با اهمیت‌تر از موفقیت در ارائه و بیان اندیشه‌هایش باشد؟ شیوه بیان یک سخنران را تصور کنید که با کلام خود شما را مسحور کرده باشد، روش بیان فیلمی را به ذهن بیاورید که با دیدن آن نفس را در سینه‌تان حبس کند یا پوستری تبلیغاتی را که به طرز شیوایی، مفهومی ارزشمند را انتقال میدهد.

بی‌شک در همه این مثال‌ها، نکته مهم چگونگی بیان است. اما «بیان» چیست؟ «بیان معماری» چیست؟ روش‌ها و ابزار آن کدامند؟ فراگیری و تقویت آن چگونه ممکن می‌گردد؟ سه حیطه اصلی در حرفه معماری که «نگرش معمارانه»، «دانش معماری» و «بیان معمارانه» می‌باشند، در ارتباط متقابل و تنگاتنگ با یکدیگرند.

فهرست مطالب جزوه درک و بیان معماری دکتر مرتضی صدیق:

پیشگفتار

مقدمه

فرهنگسرای نیاوران

کاخ نیاوران

راندو

سبکی و سنگینی

اتد زدن

لوئیس سالیوان

الهام گرفتن از طبیعت زنده پیرامون

آیین مهرورزی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید