تحقیق پاورپوینت ارائه ی درس بانکداری داخلی ۲

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، باکیفیت ترین و جامع ترین تحقیق پاورپوینت ارائه ی درس بانکداری داخلی ۲ می باشد که در قالب ppt در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن تحقیق پاورپوینت ارائه ی درس بانکداری داخلی ۲ :

مفهوم بیماری هلندی :

یک مفهوم اقتصادی است که رابطه ی بین بهره برداری بی رویه از منابع طبیعی ورکود در بخش صنعت را توضیح می دهد.

به این معنی که با افزایش درآمد ناشی از منابع طبیعی میتوان اقتصاد را از حالت صنعتی بیرون آورد این اتفاق به دلیل کاهش نرخ بهره در بخش ارز یا عدم افزایش آن در حد نرخ تورم صورت میگیرد که بخش صنعت را ضعیف می کند و اکتشاف منابع طبیعی را بی رویه می سازد.

درمان

اول درآمد حاصل از ثروت ملی یک کشور به لحاظ زمانی و توزیع بین نسلی باید به خوبی مدیریت شود  دوم اینکه صندوق های ذخیره ارزی در تثبیت نرخ ارز و جلوگیری از شوک های ناشی از نوسان نرخ ارز نقش مهمی دارد بنابراین با سپردن این افزایش درآمد به این صندوق ها میتوانیم از بروز چنین پدیده ای در اقتصاد جلوگیری کنیم  .

پولشویی

به مشروع جلوه دادن پول هایی که از راه غیر قانونی بدست آمده اند با استفاده از روش هایی که منشأ بدست آمدن این پول نامشروع را پنهان میکند گفته میشود.

نام دیگر پول شویی پول کثیف است.

که از راه های قاچاق مواد مخدر ، قاچاق اسلحه،قاچاق انسان ،ترور و قمار  بدست می آید.

روش های پولشویی

از مهم ترین و معمولی ترین روش های پولشویی این است که پول شویان برای کاهش جلب توجه مجریان قانون به عملیات پولشویی، مقادیر زیادی پول را به مقادیر کوچک تبدیل کرده و یا به صورت مستقیم در بانک سرمایه گذاری می کنند و به وسیله آن، ابزارهای مالی مانند چک و سفته خریداری می کنند و در مکان های دیگر سرمایه گذاری می کنند….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.