تست مبانی نظری تحول بنیادین بخش تعلیم و تربیت با پاسخنامه تشریحی

تست مبانی نظری تحول بنیادین بخش تعلیم و تربیت با پاسخنامه تشریحی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 6,500 تومان٪46 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تست مبانی نظری تحول بنیادین بخش تعلیم و تربیت با پاسخنامه تشریحی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۲۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

تست مبانی نظری تحول بنیادین بخش تعلیم و تربیت با پاسخنامه تشریحی :شامل ۱۳۰ عدد نمونه سوال با پاسخنامه تشریحی

در قالب فایل pdf پی دی اف قابل چاپ با کیفیت عالی جهت انسجام ذهنی، خودآزمایی و مطالعه سریع داوطلبین شرکت کننده در آزمون کیفیت بخش آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل آموزگار – دبیر و هنرآموز سال ۱۴۰۳ و داوطلبین شرکت کننده در آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ مطابق با سرفصل های سازمان اداری و استخدامی ویژه مشاغل آموزگاری، آموزگار استثنایی، هنر آموزی، دبیری، مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاور، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور

مبانی نظری تحول بنیادین در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش  از ۲۹ بهمن تا اول اسفند ۱۳۸۸ مورد بررسی و تایید کلی قرار گرفته است. همچنین مفاد آن پس از بررسی توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظرات کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با نظارت حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر علیرضا اعرافی مورد بازبینی و اصلاح نهایی واقع شد، لذا با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «بنیان نظری تحول راهبردی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی درجمهوری اسلامی ایران»، مبنای بررسی و تصویب« سند تحول راهبردی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در جمهوری اسلامی ایران» درجلسات این شورا آذر ماه ٨٩ تا شهریورماه ٩٠  بوده است.این منشور که به عنوان بنیان نظری تحول بنیادین به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است مبنای تمام  سیاستگذاری ها، برنامه ریزی ها و تولید اسناد تحولی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

مبانی تحول نظری بنیادین توسط شورای عالی آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۸ در ۴۵۰ صفحه تهیه و تنظیم شده است و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ سه قسمت چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی – عمومی از بخش دوم این محتوا به عنوان منبع عمومی آزمون انتخاب شده است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.