جامع ترین فایل pdf آموزش نرم افزار ماندگار

جامع ترین فایل pdf آموزش نرم افزار ماندگار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
36mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 7,500 تومان٪25 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر جامع ترین فایل pdf جزوه آموزش نرم افزار ماندگار می باشد که در ۴۳۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین فایل pdf آموزش نرم افزار ماندگار

معرفی:

امروزه جذب مشتریان جدید و تبدیل آنها به مشتریان وفادار و همیشگی یکی از سیاستهای مهم و اصلی در بقای داروخانه میباشد. در نرم افزار ماندگار امکانات مختلفی با نام باشگاه مشتریان برای این امر در نظر گرفته شده است کارتهای مشتری مداری ,سیستم تخفیفات هوشمند و هدفدار .کارتهای خرید. هدایا . اشانتیون . پروموشن . بن خرید و خرید های مجازی . و…….. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با بخش فروش تماس بگیرید.

مهمترین و اولین ویژگی نرم افزار آن است که کاملا برای سیستم فروشگاه طراحی شده باشد و استانداردهای لازم را رعایت کرده باشد. پس هر نرم افزاری نمیتواند قابلیت کار در فروشگاه را داشته باشد.
یعنی باید بین نرم افزار مالی و حسابداری شرکتی و نرم افزار مالی و حسابداری فروشگاهی تفاوتهایی قائل بود.
برخی از استانداردهای لازم از این قرار است: اولا مبتنی بر بارکد باشد. دوم بانک اطلاعاتی از کالاها داشته باشد در این صورت لازم نیست زمانی طولانی برای تعریف کالاها صرف شود. سوم نرم افزار فروشگاهی باید کاملا اتوماتیک و یکپارچه باشد یعنی تمام امور فروش، خرید، انبار، مالی و حسابداری دریک جا و بدون نیاز به نرم افزار دیگری انجام گردد. چهارم یادمان باشد شرایط فروشگاه ها به نحوی است که باید نرم افزار در محل فروشگاه نصب شود و بخش آموزش شرکت نرم افزار برای آموزش به محل فروشگاه مراجعه نمایند در غیر اینصورت طبق تجربه موفق نمیشوید. و در آخر پشتیبانی نرم افزار بسیار مهم و حیاتی است ساعت پشتیبانی باید به ساعت کار شما منطبق باشد و در تعطیلات نیز پاسخگو باشند. اگر در انتخاب خود این موارد را رعایت نمایید میتوانید انتظار یک فروشگاه مکانیزه را داشته باشید

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.