جامع ترین فایل pdf کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی

جامع ترین فایل pdf کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
45mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 9,800 تومان٪30 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جهان معاصر عرصه رقابت در زمینه کیفیت بخشی و ارائه خدمات مطلوب است. اصلی ترین عامل موفقیت در این رقابت، مطلویت نهایی محصولات و خدمات است که جز با تحقیق و پژوهش علمی کاربردی و توجه خاص به مؤلفه های استانداردسازی، کیفیت بخشی، نیازهای بازار کار و پاسخگویی به مطالبات عمومی بر نمی شود.
از آنجا که ارتقای کمی و کیفی نظام آموزش های علمی کاربردی و اعتلای امر آموزش و پژوهش مهارتی، یکی از اهداف اساسی نظام آموزش عالی در توسعه علمی کشور به شمار می رود، دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف اصلاح هرم شغلی و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش های مختلف تأسیس و مشغول فعالیت شد. با توجه به رسالت این دانشگاه، مبنی بر آموزش و پژوهش در مرزهای فناوری و ایجاد اشتغال، با به کار گیری استانداردهای لازم دانش آموختگانی تربیت می شوند که علاوه بر تأمین نیاز بازار کار، در کار آفرینی نیز خلاق و توانمند باشند.
در اهمیت کارآفرینی همین بس که طی بیست سال  در یکی از کشورهای جهان سوم (هند) تنها ۵۰۰ موسسه کارآفرینی شروع به کار کرده اند و حتی بسیاری از شرکت های بزرگ جهان برای حل مشکلات خود به کارآفرینان روی آورده اند. امروزه نیروی انسانی به عنوان یک منبع نامحدود و محور هر نوع توسعه مطرح است…

فهرست فصول جامع ترین فایل pdf کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی:

فصل ۱: مبانی و مفاهیم موفقیت و برنامه ریزی مسیر شغلی
فصل ۲: مبانی و مفاهیم و انواع کسب و کار
فصل ۳: تعریف‌ها، مفاهیم و مبانی کار آفرینی
فصل ۴: انواع کارآفرینی و فرایند آن
فصل ۵: فرصت‌ها و ایده های کار آفرینانه
فصل ۶: طراحی و تدوین طرح کسب وکار
فصل ۷: روش‌های تأمین مالی و گردآوری منابع

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.