پروژه کارآفرینی با فرمت ورد

پروژه کارآفرینی با فرمت ورد
نوع فایل
word
حجم فایل
173kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل پروژه کارآفرینی ویرایش جدید می باشد که با فرمت ورد در ۱۴ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

بخشی از متن :

مقدمه

در این مقاله ما در مورد ایده کسب و کار با سرمایه کم و ایده های پولساز کار در منزل برای کارآفرینی با سرمایه کم صحبت کردیم که به عنوان شغل دوم بتوانید با سرمایه کم پیاده سازی کنید.  ایده های کارآفرینی و کسب و کار با سرمایه کم دست پیدا کنید. ۷۰ ایده کسب و کار با سرمایه کم که شامل ۲۰ ایده کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم و ۵۰ ایده پولساز کسب و کار در دنیای واقعی است.

ایده کسب و کار با سرمایه کمامروزه با پیشرفت تکنولوژی فرصت‌های کارآفرینی زیادی فراهم شده که برای شروع کار به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند! بله درست شنیدید! ولی درعوض باید زمان و تلاش بسیار زیادی خرج آن کنید. علاوه بر این، بسیاری از این فرصت های کسب و کار بر مجموعه مهارت‌های شما استوار هستند، از جمله مهارت‌های کامپیوتری.ولی کمی صبر کنید، چیزهای دیگری هم هست:یک بخش دیگر به نام کسب و کارهای “دنیای واقعی” به این متن اضافه کرده‌ام تا کسانی که مهارت‌های خاصی در زمینه‌ی کامپیوتر ندارند هم بتوانند استفاده کنند. در این مقاله تنها چند مورد ازایده های کسب و کار کوچک را مطرح می‌کنیم و به‌اختصار در مورد کم‌هزینه بودن آن‌ها صحبت می‌کنیم.

ایده برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم

۱. مشاوره اینترنتی

کسب درآمد از اینترنت با مشاوره. در زمینه‌ای تخصص دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کسب درآمد کنید. در سایت‌های مربوط به یافتن مشاور (مانند الو مشاور) ثبت نام کنید و برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند تا با شما صحبت کنند نرخ تماس دقیقه‌ای خود را مشخص کنید.  ایده کسب و کار با سرمایه کم

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.