جامع ترین فایل pdf کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی

جامع ترین فایل pdf کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
14mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 12,000 تومان٪40 تخفیف

کاربران گرامی، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی جولین جینز می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جامع ترین فایل pdf کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی

موضوع :علوم اجتماعی و رفتاری, رفتارهای ما بدون نیاز به آگاهی و صرفا با مفهوم واکنش‌پذیری

فهرست :

کتاب اول ذهن انسان

فصل اول: آگاهی از آگاهی

فصل دوم: آگاهی

فصل سوم: ذهن ایلیاد

فصل چهارم: ذهن دوساحتی

فصل پنجم: مغز دوگانه

فصل ششم: منشا تمدن

کتاب دوم: گواه تاریخ

جامع ترین فایل pdf کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دوساحتی

«منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی »کتابی بسیار خواندنی و پرمغز است که افشاگری‌های بزرگی درباره‌ی انسان، خدا، زندگی و جهان در آن آمده است. «جولین جینز» در این کتاب می‌گوید که انسان‌های دوران باستان آگاهی نداشته‌اند. آن‌ها صداهای موهومی از منبعی ناشناخته می‌شنیدند که به رفتارهایشان جهت می‌داده است. این صداها بعدها به عنوان صدای سرور، پادشاه یا وحی خدایان تعبیر شده است.

در این کتاب می‌بینیم که با این که آگاهی انسانن باعث از بین رفتن این ذهن دوساحتی شده، اما همچنان نمودهای مشخصی از این نوع ذهنیت در انسان وجود دارد. این کتاب شامل سه کتاب کوچک‌تر با فصل‌های متعدد است. سه کتاب به ترتیب «ذهن انسان»، «گواه تاریخ»، «بقایای ذهن دو ساحتی در جهان مدرن» نام دارد.

دانلود جامع ترین فایل pdf کتاب منشا آگاهی 

بسیاری از رفتارهای ما بدون نیاز به آگاهی و صرفاً با مفهوم واکنش‌پذیری توضیح داده می‌شوند. نتیجه‌ی فکر ناخودآگاه و احساس درونی انسان‌ها گهگاه در برخی افراد و در شرایط روحی ویژه به‌صورت ندایی در سر شنیده می‌شود. این صداها که در دنیای قدیم معمول‌تر بوده‌اند، خدایان باستان بودند و قدیمی‌ترین تمدن‌های بشری تحت هدایت آن‌ها برپا شدند. زبان با استعاره رشد می‌کند و نه‌تنها وسیله‌ی مکالمه که وسیله‌ی درک جهان و به‌ وجود آوردن کیفیت‌هایی است که بدون آن وجود نمی‌داشتند.

جامع ترین فایل pdf کتاب منشا آگاهی با کیفیت عالی

آگاهی دنیایی است استعاری که ما با استعاره رفتار در جهان فیزیکی آن را در حدود سه هزار سال پیش به وجود آورده‌ایم. پیش از ظهور آگاهی، صداها که آغازگر اعمال بودند، مرجعیتی بی‌چون‌ و چرا داشتند ولی پس از آن و قطع‌ شدن صدای خدایان، جست‌ و جوی مرجعیت به مسئله‌ای مبرم بدل شد که در فالگیری، طالع‌بینی، غیبگویی، علم و غیره تجلی یافته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.