جامع ترین پاورپوینت جهانی شدن و هویت ایرانی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
46mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 20,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی با موضوع جهانی شدن و هویت ایرانی می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

مقدمه

تاریخ کهن ایران یکی از منابع غنی هویت بخشی ایرانیان در طول تاریخ بوده است . در این تاریخ زبان ، فرهنگ و الگوهای سبک زندگی ایرانی به عنوان ویژگی خاص جامعه ایرانی تلقی شده است.بررسی هویت ملی از اهمیت تاریخی و جامعه شناختی فراوانی برخوردار است. به این جهت که این پدیده در طول زمان در جامعه شکل گرفته و از رویدادها و تغییر و تحولات تاریخی تاثیر پذیرفته است .

از آنجا که انقلاب اسلامی مهمترین شاخص حکومت و مشروعیت نظام می باشد هویت اسلامی در تحقق فرهنگ ملی هر ایرانی مبنا قرار می­گیرد به همین لحاظ شاخص های جنبه دینداری و میزان اعتقاد و رفتار به دین و مناسک مذهبی از مهمترین شاخص های هویت ایرانی می باشد.

هویت

هویت یک عنصر مبارز در افراد است. هویت می تواند به­وسیله عوامل مختلفی به­وجود بیاید. مثلاً جنگ ها و حوادث ناگوار که در یک جامعه رخ می دهد. می تواند در سرنوشت جامعه و نسل های آینده آن سرزمین دخیل باشد و فرهنگ هایی که از یک تمدن یا جامعه به تمدن و یا جامعه دیگری وارد می شوند، می توانند هویت ساز باشند.عموماً ملت هایی که دارای فرهنگ غالب هستند با استفاده از قدرت و یا غلبه سیاسی سعی در تحمیل فرهنگ خود می­نمایند که اینرا تهاجم فرهنگی می­گویند. فرهنگ های مغلوب عموماً متعلق به جوامع ضعیفی هستند که از رشد لازم برخوردار نمی باشند.

فهرست جامع ترین پاورپوینت جهانی شدن و هویت ایرانی:

مقدمه

هویت

ابعاد هویت ملی

مهمترین شاخص های هویت ایرانی

ایرانی کیست و وجوه مشخصه آن؟

عناصر و مولفه های اساسی فرهنگ و هویت ایرانی؟

دوره گذر

ایران باستان

جشن های باستانی ایران

فره ایزدی

رابطه زبان و هویت

جهانی شدن

فرایند جهانی شدن از سه دیدگاه نظری

حوزه اقتصادی

ما و مدرنیت

سنت در مقابل تجدد

روح ایرانی

تجدد

اثرات روابط فرهنگی ایران و یونان

منابع

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.