پاورپوینت کارآفرینی زنان صفر تا صد

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 10,000 تومان٪50 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس مدیریت مراکز و سازمان های فرهنگی با موضوع : کارآفرینی زنان صفر تا صد می باشد که با فرمت ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کارآفرینی زنان صفر تا صد:

بررسی چالش ها و ایده های کارآفرینی زنان و معرفی موفق ترین زنان کارآفرین در ایران

کارآفرینی و شروع یک کسب و کار همواره با مشکلات و چالش های متعددی رو به رو بوده است. متاسفانه با وجود اینکه نقش زنان کارآفرین در هر جامعه ای بسیار موثر است و می تواند باعث رشد و شکوفایی آن جامعه و رونق اقتصاد شود؛ اما وضعیت کارآفرینی زنان در ایران هم مانند کشورهای توسعه یافته وضعیت مطلوبی ندارد و آن ها همواره با چالش ها و مشکلات فراوانی روبه رو هستند.

با این وجود، در سال های اخیر تعداد زنان شاغل و تعداد زنان کارآفرین افزایش پیدا کرده است و امروزه کسب وکارهای موفق یا استارتاپ  بزرگی را می شناسیم که بنیان گذار آن ها یک خانم بوده است.

چالش های کارآفرینی زنان در ایران

همه زنان در تمام دنیا برای اشتغال و فعالیت اقتصادی با مشکلاتی روبه رو هستند و در اکثر کشورها امتیازات و حقوق های کمتری از مردان دارند. می توان گفت که این مشکلات برای اشتغال و کارآفرینی زنان در ایران بیشتر از سایر نقاط دنیا است؛ زیرا نوع تربیت دختران و محدودیت آن ها در بسیاری از مسائل و شرایط محیط در ایران متفاوت با کشورهای دیگر است.  نیمی از جمعیت کشور ما را زنان تشکیل می دهند؛ اما نرخ مشارکت آن ها در فعالیت های اقتصادی ۲۰ درصد است و فاصله زیادی با نرخ ۵۰ درصدی مشارکت زنان در کشورهای دیگر دارد.

به طور کلی چالش های پیش روی زنان کارآفرین را می توان به ۴ دسته فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و فردی تقسیم کرد. ما در این بخش قصد داریم که برخی از مشکلات کارآفرینی زنان را بررسی کنیم…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.