جامع ترین پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
50,000 تومان 20,000 تومان٪60 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا، دکتر عبدالحمید ابراهیمی و دکتر داور ونوس می باشد که با فرمت ppt در ۳۵۵ اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

 

کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا،دکتر ابراهیمی و مرحوم دکتر ونوس(معروف به ۳ استاد) مهمترین منبع درس بازاریابی برای کنکور ارشد مدیریت و همچنین کنکور دکتری مدیریت (بازرگانی) می باشد و همچنین از مهمترین منابع دانشگاهی در حوزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی به شمار می آید.این فایل شامل پاورپوینت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در ۳۵۵ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. 

مهمترین ویژگی درس بازاریابی ، ضریب بالای این درس و اهمیت آن در کنکور است و لذا امیدوارم که این جزوه مفید واقع شود .

مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان..

فهرست مطالب جامع ترین پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد روستا:

فصل اول:

معرفی بازاریابی

فصل دوم:

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

فصل سوم:

تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعات بازاریابی 

فصل چهارم :

رفتار مصرف کننده

فصل پنجم:

تقسیم بازار و تعیین بازار هدف 

فصل ششم:

پیش بینی فروش 

فصل هفتم:

مدیریت محصولات 

فصل هشتم:

کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان

فصل نهم:

تعیین قیمت 

فصل دهم:

سیستم و مدیریت توزیع 

فصل یازدهم:

فعالیتهای ترفیعی وتشویقی 

فصل دوازدهم:

انواع بازاریابی

فصل سیزدهم:

بازاریابی بین المللی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.