دریافت آزمون هوش آندره ری بصورت کامل

دریافت آزمون هوش آندره ری بصورت کامل
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

دریافت آزمون هوش آندره ری بصورت کامل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دریافت آزمون هوش آندره ری بصورت کامل در قالب فایل word + pdf تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر:

آزمون تصاویر هندسی آندره ری (حافظه ی دیداری) را پرفسور آندره ری در سال ۱۹۴۲ به منظور سنجش نوع فعالیت ادراکی حافظه ی دیداری مراجعه کنندگان به درمانگاههای روانشناسی و روانپزشکی ابداع کرد.آزمون تصاویر هندسی آندره ری متشکل از دو کارت A و B است که هر یک به طور مجزا و به مناسبت، انتخاب و اجرا می شوند. در این آزمون یک تصویر نسبتا پیچیده و مشکل وجود دارد که به عنوان وسیله ی سنجش به کار برده می شود. علاوه بر این تصویر ، آزمایش کننده باید یک صفحه کاغذ سفید بی خط و شش مداد رنگی مختلف نیز آماده داشته باشد.

اگرچه شکل A به علت پیچیدگی ، مشاهدات جالبی را در مورد کودکان کم سن ممکن می سازد، اما گاهی نیاز به اتخاذ روشی سریعتر در آزمایش بالینی احساس می گردد. شکل هندسی B، شکلی ساده تر و سازش یافته تر با امکانات کودکان کمتر از ۸ سال است و روش نمره گذاری آن با در نظر گرفتن چند رابطه اصلی، تحلیل چگونگی اجرای ترسیم را ممکن می سازد. آزمون تصاویر هندسی آندره ری را می توان در مورد بزرگسالانی که مشکوک به تباهی عقلی هستند نیز به کار برد.آزمون مذکور از درجه ی اعتبار بالایی برخوردار بوده و نیز شامل شیوه ی اجرا، نحوه ی نمره گذاری و جداول مربوط به تفسیر نمرات می باشد.

دریافت آزمون هوش آندره ری بصورت کامل شامل

جدول نمره گذاری بر حسب سن

جدول نمره گذاری بر حسب زمان

آزمون کپی کردن یک شکل هندسی

آزمون کپی و باز پدیدآوری اشکال هندسی پیچیده

کشیدن شکل از حفظ

روایی و پایایی: دارد

نمره گذاری و تفسیر: دارد

فرمت: word+pdf

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید