دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه آموزشی مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی ویرایش جدید می باشد که با فرمت pdf در ۴۶ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
بخشی از متن جزوه آموزشی مدیریت اسناد و گزارش نویسی مالی:
فصل اول: ارتباطات
تعریف ارتباط:
ارتباط عبارتست از فرآیند:
ارسال و دریافت پیام
انتقال اطلاعات
انتقال مفاهیم ذهنی
انتقال معنی به افراد
تعریف مهارت ارتباطی:
توانایی برقراری ارتباط به طور مؤثر و کارآمد با دیگران.
مؤثر بودن یعنی پیام با احتمال بیشتری به مخاطب انتقال یافته و بنحوی در وی تأثیر گذاشته و عکس العمل او را در پی داشته باشد.
پیامدهای فقدان مهارت های ارتباطی:
ایجاد سوءتفاهم
نارضایتی از روابط با دیگران
احساس تنهایی
کاهش اعتماد به نفس و احساس درماندگی
آسیب پذیری و کاهش توانایی در مقابله با مشکلات
انزوا و طرد
استرس و فشار روانی
احساس خشم و تعارض
ناکامی در ارضای نیازها
هدف از برقراری ارتباط:
هدف از برقراری ارتباط انتقال پیام است در قالب:
انتقال احساسات
بیان نیازها و خواسته ها
انتقال اطلاعات
موانع برقراری ارتباط:
۱ – موانع فنی : به طور کلی به معنی مناسب نبودن تجهیزات، کانال وابزارهای ارسال پیام در فرایند ارتباطات است.
۲ – موانع ادراکی : ادراکات افراد باهم تضاد دارد، در این صورت ارتباط برقرار نمی شود.
۳-موانع زبانی یا موانع معانی : زمانی که یکی از طرفین زبان یا واژه ای را ندارد، ارتباط برقرار نمی شود.
۴ – حرکات غیر کلامی : مقصود زبان ایما و اشاره در فرایند ارتباطی است که اگردرست بکار گرفته نشود و متناسب با محتوای پیام نباشد، برقرار نمی شود.
۵- استفاده نکردن از ابزارهای مناسب ارسال پیام : مثلاً به جای استفاده از تلفن ، از سیستم مکتوب استفاده کنیم.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.