جزوه اختلالات جنسی در ۳۳ صفحه

جزوه اختلالات جنسی در ۳۳ صفحه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین جزوه اختلالات جنسی می باشد که در قالب pdf در ۳۳ صفحه بصورت تایپ شده تهیه و تدوین گردیده است .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

جزوه اختلالات جنسی متناسب دانشجویان پزشکی‏ ،مامایی، ‏روانشناسی و رشته مرتبط

اختلالات جنسی

اختلال انگیختگی جنسی

اختلال انگیختگی جنسی به دو طبقه تقسیم می شود:
۱- اختلال انگیختگی جنسی زن
۲- اختلال نعوظی مرد

اختلال انگیختگی جنسی زن:

در این اختلال کسب یا حفظ پاسخ لیزشدن، تورم در برابر تحریک جنسی تا تکمیل عمل جنسی وجود ندارد یا ناقص است و این حالت ممکن است به صورت مستمر یا عودکننده بروز کند. شیوع اختلال انگیختگی جنسی زنان معمولاً کمتر ازحد واقعی برآورد می شود.
زنانی که دچار اختلال مرحله تحریک هستند، اغلب اختلال اُرگاسمی هم دارند. مطالعات فیزیولوژیک کژکاری های جنسی نشان می دهد که عوامل هورمونی ممکن است در پاسخدهی زنان مبتلا به کژکاری مرحله تحریک نقش داشته باشد. همچنین داروهای دارای خواص آنتی هیستامین و آنتی کولینرژیک لیزشدن مهبل را کاهش می دهند. برخی شواهد حاکی از آن است که زنان دچار کژکاری جنسی از انگیختگی فیزیولوژیک بدن خودآگاهی کمتری دارند و حس گرما یا سایر حواس ناحیه تناسلی آنها ضعیفتر از دیگر زنان است.

اختلال نعوظی مرد:

این اختلال، گژکاری نعوظی و یا عنن (ناتوانی) نیز نامیده می شود. مردی که از ابتدا به اختلال نعوظی مبتلا بوده، هرگز نعوظ کافی برای دخول در مهبل نداشته است. در اختلال نعوظی اکتسابی مرد در طول زندگی جنسی خود زمانی دخول موفق داشته است ولی بعداً دچار ناتوانی شده است. در اختلال نعوظی موقعیتی (situational) مرد در شرایط خاصی قادر به مقاربت است و در موارد دیگر ناتوان است، برای مثال ممکن است مردی در رابطه اش با فواحش کاملاً موفق باشد ولی در مقابل زن خود ناتوان باشد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.