درمان اختلالات جنسی سوزان .اچ. اسپنس

درمان اختلالات جنسی سوزان .اچ. اسپنس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه خلاصه ای مفید و کاربردی از کتاب درمان اختلالات جنسی بررسی و درمان شایعترین اختلالات جنسی در زنان و مردان سوزان .اچ. اسپنس ترجمه ی حسن توزنده جانی (شامل نه فصل ) می باشد که با فرمت پی دی اف اسلاید وار در ۴۳ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

نگاهی مختصر بر کتاب درمان اختلالات جنسی سوزان .اچ. اسپنس 

این کتاب به اختلالات روانی جنسی، با نگرش شناختی رفتاری می‌پردازد و پاسخ‌های فیزیولوژیک جنسی با توجه به جنبه‌های اخلاقی در درمان اختلالات را به سادگی و روشنی مورد بحث قرار داده است. برخی مباحث کتاب از این قرارند: نابهنجاری جنسی چیست، تعیین کننده‌های رفتار جنسی، انواع مشکلات جنسی، ارزیابی مشکلات جنسی، ادغام درمان‌های شناختی و زناشویی با درمان اختلال‌های جنسی، توسعه شیوه‌ها و مهارت‌های جنسی مرتبط با اختلالات روانی جنسی خاص، اثربخشی مداخله‌های مربوط به اختلال‌های جنسی، اختلالات جنسی در گروه‌های خاص.

بخشی از متن :

فصل اول

محتوای این کتاب : فلسفه این کتاب متأثر از رویکرد رفتار گرایی شناختی است و چنین رویکردی رفتار جنسی را شامل مولفه های شناختی ، روانشناختی و آشکار می داند که تحت تاثیر متغیر های زیست شناختی و محیطی است که بر سایر اشکال رفتار انسان نیز تاثیر میگذارند .

فصل دوم

مروری بر پاسخ جنسی انسان

الگوی دورد که این الگو مخفف کلمات میل ،انگیزش یا تهییج ،فلات و ارگاسم یا اوج لذت جنسی و فرونشانی و میل می باشد .

مرحله میل

جنبه اشتها آور رفتار جنسی بیانگر افکار یا خیال پردازی هایی درباره ارتباط جنسی یا “انگیزه های درگیر در فعالیت جنسی است که معمولا پاسخ های انگیختگی جنسی را بوجود می آورند . میل فعالیت شناختی است که مستقیما قابل مشاهده نیست…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید