جزوه بوم شناسی دریا ویرایش جدید

جزوه بوم شناسی دریا ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
22mb
نویسنده
دسته بندی
25,000 تومان 12,000 تومان٪52 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه بوم شناسی دریا ویرایش جدید می باشد که با فرمت پی دی اف اسلایدوار در ۱۵۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه بوم شناسی دریا ویرایش جدید

پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

اکولوژی (Ecology)

علم شناخت روابط موجودات زنده با محیط زنده و غیر زنده اطراف خود است. بوم شناسان سواحل را محیطی حد واسط بین خشکی و دریا تعریف می‌کنند که در آن مجموعه‌ ای از عوامل، همچون جزر و مد، اثر امواج، فاکتورهای محیطی، ترشح و تراوش آب چهره‌ ای متفاوت به آنها می‌بخشد. این امر سبب تشکیل زیستگاه های گوناگونی در سواحل می‌ شود. هر یک از پارامترهای حاکم بر زیستگاه ها، بر تنوع گونه‌ای و جمعیت اثر مستقیم گذاشته و بر این اساس ناحیه‌ بندی زیستی به وجود می‌آید. مهمترین اکوسیستم‌های دریایی شامل زیستگاه های مرجانی، جنگل های مانگرو، مناطق عمیق دریاها، آبگیرهای نمکی، پهنه‌های علف های دریایی و مناطق بین جزر و مدی است…

معرفی رشته مهندسی محیط زیست :

در ایران رشته ی مهندسی محیط زیست در شاخه علوم منابع طبیعی قرار دارد؛ در ابتدا مباحث زیست محیطی در دل رشته های دیگر تدریس می شد. اما با گسترش روزافزون و چشم گیر این علم در جهان و بطبع کشور ما ، این رشته با عنوان مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست هم اکنون در دانشگاه های کشور تدریس می شود.به وجود آمدن رشته ی تحصیلی با این عنوان نیز یکی از دستاورد های این تفکر بشر است. زیرا برای رسیدن به این مقصود نیاز به نیروی متخصص در این عرصه است تا با جمعبندی علوم مختلف رشته های گوناگون و با ارائه راه حل های منطقی تر ( و نه به شکل انحصاری و قابل قبول کارشناسان یک رشته ) بتواند به این مهم دست یابد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.