جزوه سوال و جواب تشریحی درس بوم شناسی ویرایش جدید

جزوه سوال و جواب تشریحی درس بوم شناسی ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

جزوه سوال و جواب تشریحی درس بوم شناسی ویرایش جدید

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه سوال و جواب تشریحی درس بوم شناسی ویرایش جدید سال ۱۳۹۹ می باشد که در قالب فایل pdf در ۱۱ صفحه با بهترین کیفیت توسط تیم وب سایت ما تهیه و تدوین گردیده است.

جزوه سوال و جواب تشریحی درس بوم شناسی ویرایش جدید

انسان از ابتدای آفرینش برای تامین نیازهای خود به محیط وابسته بوده و این وابستگی روز به روز بیشتر شده است. نه انسان بلکه همه موجودات خلقت به محیط وابسته هستند و نه تنها برای تامین غذا، محل زندگی و دیگر نیازها به محیط وابسته هستند، بلکه اثراتی را نیز بر روی محیط بر جا می گذارند که این اثرات می تواند مثبت، منفی و یا خنثی باشد. با گذر زمان و پیشرفت علوم، یکی از علومی که بشر نیاز دارد که کاملا با آن آشنا شود و آن را در زندگی روزمره خود و همچنین در ارتباط با دیگر موجودات و محیط زیست به کار برد، بوم شناسی (اکولوژی) است.

دانلود جزوه سوال و جواب تشریحی بوم شناسی

دانش بوم شناسی، مجموعه شناخت هایی است که انسان درباره اثرات محیط بر روی موجودات زنده، اثرات موجودات زنده بر محیط و روابط بین موجودات زنده دارد. نه تنها این دانش در دانشگاه ها و مراکز علمی کشور کاربرد دارد، چه بسا که افراد عام نیز به دلیل افزایش رشد جمعیت و اثرات مخرب زیست محیطی که توسط بشر بر روی محیط اعمال شده است، نیاز است به این دانش آگاه باشند تا بتوانند به صورت فردی آن را در زندگی روزمره خود به کار گیرند.

دانلود جزوه درس بوم شناسی

درس بوم شناسی، یکی از دروس پایه دانشگاهی هست که تمامی دانشجویان رشته های مختلف، اعم از کشاورزی (زراعت، باغبانی و گیاه پزشکی) برای شروع کشت و کار گیاهان و همچنین مدیریت آفات و بیماری های مزارع و باغات، نیاز به شناخت محیط و شرایط اکولوژیکی منطقه قابل کشت دارند و یا دانشجویان رشته محیط زیست برای مدیریت بهتر محیط زیست نیاز به آگاهی از محیط و روابطی که موجودات زنده بر محیط می گذارند، دارند. به طور کلی علم بوم شناسی در مدیریت سرزمین ها و منابع محیطی می تواند بر جلوگیری از تخریب محیط زیست موثر باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.