کامل ترین جزوه تحلیل سازه ویژه کنکور ارشد

کامل ترین جزوه تحلیل سازه ویژه کنکور ارشد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل کامل ترین جزوه تحلیل سازه ویژه کنکور ارشد می باشد که با فرمت pdf در ۲۵۱ صفحه تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.جزوه حاضر ویژه آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد مهندسی عمران ارائه شده است. این جزوه به صورت خلاصه دروس بیان شده و حاوی نکات مهم و کنکوری بهمراه تست های طبقه بندی شده همراه با پاسخنامه تشریحی است.

فهرست مطالب:

فصل اول:بررسی کلی و تشخیص سازه ها

فصل دوم:تحلیل استاتیکی سازه های معین

فصل سوم:تغییر شکل سازه ها

فصل چهارم:تحلیل سازه های نامعین

فصل پنجم:تحلیل سازه های متقارن

بخشی از متن جزوه تحلیل سازه ویژه کنکور ارشد :

فصل پنجم – تحلیل سازه های متقارن

استفاده از خاصیت تقارن در سازه های نامعین، تحلیل آنها را بسیار ساده تر می نماید. زیرا باعث کاهش درجه نامعینی سازه می گردد. انواع سازه های متقارن عبارتند از: سازه های متقارن محوری (تقارن نسبت به یک محور) سازمای متقارن مرکزی (تقارن نسبت به یک نقطه) و سازه های متقارن صفحه ای (تقارن نسبت به یک صفحه) منظور از تقارن سازه، تقارن در هندسه و شرایط تکیه گاهی و مصالح است. سازه منقارن محوری به سازهای اطلاق می شود که دارای محور تقارن بوده و اعضای منقارن آن دارای خواص هندسی، الاستیک و تکیه گاهی یکسان باشند. سازه منقارن مرکزی، سازه ای است که دارای مرکز تقارن می باشد . همانند سازه متقارن محوری، اعضای منفارن آن دارای خواص یکسان باشند.

چون در تحلیل سازه های مطالعه سازه های صفحهای مدنظر است پس فقط دو تقارن محوری و مرکزی را مورد توجه قرار می دهیم. در سازه های متقارن، می توان بارگذاری متقارن مستقیم و بارگذاری متقارن معکوس را اعمال نمود. در این حالت به جای کل سازد. قسمتی از سازه (سازه معادل) را به یکی از روش های فصل قبل، تحلیل می کنیم….

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید