جزوه مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی بهمراه تحقیق و نمونه سوالات

جزوه مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی بهمراه تحقیق و نمونه سوالات
نوع فایل
pdf+ppt
حجم فایل
14mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,500 تومان٪29 تخفیف

دانشجویان و پژوهشگران گرامی رشته تربیت‌ بدنی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین جزوه درس مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی بهمراه تحقیق و نمونه سوالات پیام نور می باشد که با فرمت pdf و ppt تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن جزوه مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی :

مقدمه

امروزه گردشگری در شهر یا بیرون از آن و در داخل یا خارج کشور، با توجه به افزایش در آمد بیشتر مردم در جوامع مختلف و نیز توسعه وسایل نقلیه و آسان تر شدن مسافرت، به یکی از متداول ترین گونه های گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است.

در زمینه گردشگری در سطح جهان، اسپانیا و فرانسه در بین همه ی کشورها، بیشترین تعداد گردشگر در سال را پذیرا بودند. علاوه بر گردشگری خارجی، گردشگری در داخل کشور نیز بر اساس آمار منتشر شده از سوی این سازمان به طور چشمگیری افزایش یافته است.

انواع گردشگری

گردشگری انواع مختلفی دارد. در تقسیم بندی گردشگری از دیدگاه سازمان جهانی گردشگری، انواع مختلفی دیده میشود که مهمترین آنها عبارتند از:

جزوه جامع مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی

۱) گردشگری فرهنگی:

گردشگری فرهنگی عبارت است از مسافرت افراد از محل سکونت خود به مکان هایی که جاذبه های فرهنگی دارند. این جابه جایی به قصد کسب اطلاعات و تجارت برای ارضای نیازهای فرهنگی گردشگران انجام می شود.

۲) گردشگری هنری:

گردشگری هنری در پی شناخت هنرهای ملل دیگر و آگاهی از آنان است.

۳) گردشگری تاریخی

این گونه گردشگری که گردشگری میراث نیز  نامیده می شود و به بازدید از موزه ها، مکان ها و ابنیه تاریخی می پردازد، امروزه بخش عمده ای از گردشگری را به خود اختصاص داده است.

۴) گردشگری تفریح و تفرج:

در صنعت گردشگری مسافرت برای تفریح در کانون توجه است. در کشورها یا مکان هایی که پذیرای گردشگرند، کسانی مسافر تفریحی محسوب می شوند که در مقصد به تفریح و تفرج می پردازند، از اماکن دیدنی بازدید میکنند،عکس میگیرند و سرانجام اینکه برای دوره های کوتاه مدت در آن مکان اقامت میکنند.

جزوه جامع مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی

۵) گردشگری دریایی:

گردشگریی که از ساحل دور میشود و به وسط دریا و اقیانوس منوط میشود.

۶) گردشگری طبیعت گردی:

نوعی از گردشگری که در آن مسافرت به مناطق طبیعی با اهداف مطالعاتی و بهره بصری از مناظر و رستنی های طبیعی و حیات وحش و با توجه به جنبه های فرهنگی هم در گذشته و هم در حال صورت میگیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.