خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد

خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین چکیده و خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد نوشته محمود زرگر می باشد که با فرمت pdf با قابلیت سرچ در ۱۲۷ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد نوشته محمود زرگر

راهنمایی کاربردی برای کمک به شرکتهای کوچک و متوسط و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت این شرکت‌ها در مسیر تحقق اهداف رونق اقتصادی است.

درباره کتاب شرکت‌ های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد

جایگاه کشور عزیزمان ایران در بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و منابع انسانی خبره، و برخی تولیدات اساسی و کشاورزی و معدنی، رتبه بسیار بالایی در سطح جهان دارد، اما متاسفانه از این ظرفیت‌ها در راستای رونق تولید و توسعه تجارت و تحول اقتصادی کشور به خوبی استفاده نشده است. بسیاری از این ظرفیت‌ها، به ویژه در حوزه تولید علم و تبدیل آن به ثروت، بدون استفاده باقی مانده است و سایر ظرفیت‌های فیزیکی از قبیل برخی تولیدات کشاورزی، مواد غذایی، معدنی و امثال آنها به صورت خام‌فروشی یا بدون فرآوری و با کمترین ارزش افزوده به کشورهای واسطه صادر می‌شود. بسیاری از محصولات ایرانی در کشورهای واسطه با فرآوری، برندسازی و بازاریابی قوی به بازارهای مصرف نهایی صادرات مجدد می‌شوند. در نتیجه ایران از مزایای ارزش افزوده، اشتغال، رفاه و توسعه اقتصادی، و تبدیل این ظرفیت‌ها به ثروت، بی‌بهره یا کم‌بهره مانده است.

هدف کتاب شرکت های کوچک و متوسط موتور رونق اقتصاد، ارائه مدل‌ها، تجربیات و توصیه‌هایی است که در دیگر کشورها به نتایج قابل توجهی رسیده و می‌توانند در کشورمان متناسب با شرایط و اهداف ملی مورد توجه واقع شوند. از آنجا که در این مسیر، فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری، رونق تولید، فعالیت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های خدماتی فراهم می‌شود، آگاهی و استناد به این تجربیات می‌تواند گشایشی را در زمینه رفع موانع و مشکلات فعلی ایجاد کند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.