خلاصه کتاب مبانی راهنمایی و مشاوره دکتر شکوه نوابی نژاد

خلاصه کتاب مبانی راهنمایی و مشاوره دکتر شکوه نوابی نژاد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود خلاصه کتاب مبانی راهنمایی و مشاوره نوشته دکتر شکوه نوابی نژاد ، دکتر عبدالله شفیع آبادی و دیگران شامل ۶ فصل می باشد که با فرمت pdf در ۱۱۲ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

فهرست فصول خلاصه کتاب مبانی راهنمایی و مشاوره دکتر شکوه نوابی نژاد:

فصل اول:

تاریخچه راهنمایی و مشاوره در ایران و جهان

فصل دوم:

راهنمایی و مشورت در اسلام

فصل سوم:

اصول و مفاهیم راهنمایی و مشاوره

فصل چهارم:

فنون و مهارتهای مشاوره

فصل پنجم:

نظریه‌های مشاوره و روان‌درمانی

فصل ششم:

راهنمایی و مشاوره گروهی

نگاهی مختصر بر کتاب:

کتاب مبانی راهنمایی و مشاوره حاصل کوشش جمعی هشت نفر از اساتید رشته مشاوره کشور است که در چهارده فصل نگارش یافته است. در این کتاب سعی شده است قلمرو و حوزه‌های اصلی رشته راهنمایی و مشاوره به مخاطبان معرفی شود. از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب عبارت‌اند از:

مشاوره مدرسه، مشاوره شغلی، مشاوره نو توانی، مشاوره سالمندی،‌مشاوره گروهی، مشاوره خانواده، سنجش و آزمون در مشاوره، راهنمایی و مشاوره در اسلام و تاریچه راهنمایی در ایران و جهان. جامعیت، غنای علمی و توجه به ابعاد بومی، ارزشی و فرهنگی علم مشاوره در کشور را می‌توان از جمله ویژگیهای شاخص این کتاب دانست.

کتاب حاضر،‌برای دانشجویان رشته روان‌شناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «روان‌شناسی مشاوره و راهنمایی» به ارزش ۳ واحد و همچنین برای دانشجویان رشته مشاوره و علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی دروس «مبانی راهنمایی و مشاوره» و «مقدمات مشاوره و راهنمایی» هر کدام به ارزش ۲ واحد تدوین شده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.