پاورپوینت جامع آموزش دستگاه فیکو

پاورپوینت جامع آموزش دستگاه فیکو
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
5,800 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت جامع آموزش دستگاه فیکو در حجم ۵۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت نیاز می توانید این فایل ارزشمند را با مناسب ترین قیمت از وبسایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت جامع آموزش دستگاه فیکو ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

فیکو

امروزه از دستگاه فیکو برای عمل های جراحی چشم مورد استفاده قرار می گیرد . بخاطر پیشرفت های زیادی که در این دستگاه وجود دارد طول برش روی قرنیه . عوارض آستیگماتیسم و مدت زمان عمل کاهش پیدا می کند .

محتوای اسلاید ۲۲

پرستار یا تکنسین در حین عمل جراحی چشم لازم است موارد ذیل را رعایت نماید:

:۱) هر ابزاری برای هدف خاصی طراحی شده است (به عنوان مثال قیچی های سوچور ظریف برای سوچورهای ظریف و قیچی های بزرگ تربرای سوچورهای بزرگتر(و استفاده نابجا ازابزار باعث صدمه به آن می شود و تنظیم، هم راستایی و حالت فنری ابزار را از بین می برد.

۲) همواره ابزارها باید تمیز نگه داشته و جرم)شامل زنگ، ژل و خون) زدایی شوند.

۳) ابزارهای لوله ای شکل) دوکانوله و هندپیس ها(پس از استفاده، با عبور جریان آب فراوان شسته و سپس با جریان هوای فشرده، داخل لوله ها کاملا خشک شوند.

۴) روی میز عمل جراحی، ابزارها باید به صورت مرتب و برحسب اولویت استفاده چیده شوند.ابزارها را باید در کنار هم قرار داد و هرگز نباید به صورت ایستاده گذاشت.

۵) از تماس نوک وسیله ها با هم)آهن به آهن( به دلیل امکان آهن ربا شدن سر وسیله ها ودندانه دار شدن، شکاف دار شدن و شکستگی ابزارها، اجتناب شود.

۶) ابزارها تک تک به جراح داده شوند.

۷) از ابزارهایی که احتمال ایجاد آسیب دارند وسایل نوک تیز و لبه تیز مراقبت بیشتری شود. برای پیشگیری از آسیب به بیمار، این ابزارها را نباید از روی چشم یا صورت بیمار گذراند و تحویل داد. بهتر است از قسمت دسته روی سطح صاف میز قرار داده شوند تا جراح بتواند ابزار را بردارد. این کار از خطر نیدل استیک ( needle stick ) شدن جراح و اسکراب،هنگام استفاده از وسایل تیز و برنده جلوگیری می نماید.پس از استفاده، این ابزارها را کنارگذارده بایستی محافظ سر آن ها گذاشته شود….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید