خلاصه کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین ویرایش جدید

خلاصه کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین ویرایش جدید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، با کیفیت ترین و جامع ترین جزوه و خلاصه شش فصل کتاب نظریه های رشد (مفاهیم و کاربرد) تألیف ویلیام کرین، با ترجمه ی دکتر غلامرضا خوی نژاد و دکتر علیرضا رجایی ویرایش جدید می باشد که در قالب pdf در ۱۶۲ صفحه تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست فصول خلاصه کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین :

فصل اول:

نخستین نظریه ها: مکتب پیش ساخت گرایی لاک و روسو

فصل دوم: 

نظریه رسشی گزل

فصل سوم:

نظریه های کردار شناختی: داروین، لونز و تین برگن، و بالبی و اینزورث

فصل چهارم:

فلسفه تربیتی مونتسوری

فصل پنجم:

نظریه ارگانیسمی و تطبیقی ورنر شرح حال مقدماتی

فصل ششم:

نظریه رشدی-شناختی پیاژه

مروری بر کتاب

کتاب نظریه های رشد ویلیام کرین (مفاهیم و کاربردها)

ویراست ششم

ترجمه دکتر غلامرضا خوی نژاد و دکتر علیرضا رجایی

انتشارات رشد

همه ی ما مفروضه هایی درباره ی طبیعت رشد در ذهن داریم. مثلاً مواردی پیش می آید که گمان می کنیم رشد در اختیار ماست، یعنی کودکان آن چیزی می شوند که ما می خواهیم. فکر می کنیم  کار ما آموزش دادن آن ها، تصحیح اشتباهاتمان، ارائه ی الگوهای خوب، و ترغیب آن ها به یادگیری هر چه بیشتر است. چنین دیدگاهی به حد کافی منطقی است و بسیاری از روان شناسان از جمله نظریه پردازان یادگیری و بسیاری روان شناسان دیگر، آن را پذیرفته اند. روان شناسان، زبان علمی تری به کار می گیرند ولی آن ها نیز فرض می کنند که والدین، معلمان و سایر افراد، تفکر و رفتار کودکان را می سازند.

یکی از مشخصات بحث های مطرح شده در این کتاب، نگاه تلفیقی نویسنده به مسئله ی  رسش و آموزش در کودکان است. کرین ضمن توجه به سنت طبیعت گرایی روسو از تسریع در آموزش و بی توجهی به شرایط رسش کودک در تعلیم و تربیت انتقاد می کند. شایان  ذکر است که وجود مباحث گسترده در این اثر، کتاب حاضر را در موضوعات مختلف دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا قابل استفاده کرده است. هم چنین برای تمامی علاقه مندان به شناخت کودک و ویژگی های او، والدین، مربیان کودک، برنامه ریزان درسی و سایر دست اندرکاران آموزش و پرورش بسیار مفید و قابل استفاده می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.