دانلود جزوه فیزیک پزشکی جان آر کامرون

دانلود جزوه فیزیک پزشکی جان آر کامرون
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این پست شامل دانلود باکیفیت ترین جزوه فیزیک پزشکی مراجع فیزیک پزشکی نویسنده : جان آر کامرون – جیمز جی اسکفرونیک مترجم : عباس تکاور رشته مهندسی پزشکی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۴۸ صفحه تا فصل ششم تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وبسایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست فصول دانلود جزوه فیزیک پزشکی جان آر کامرون:

فصل اول:

اصطلاح شناسی، مدلسازی و اندازه گیری

فصل دوم:

نیروهای وارد بر بدن و نیروهای درونی بدن

فصل سوم:

فیزیک استخوان بندی

فصل چهارم:

گرما و سرما در پزشکی

فصل پنجم:

انرژی، کار و توان در بدن

فصل ششم:

فشار

معرفی کتاب فیزیک پزشکی دکتر عباس تکاور

فیزیک پزشکی دکتر عباس تکاور شامل بخش‌هایی از دانش رو به گسترش فیزیک پزشکی است که برابر برنامه آموزش سراسر دانشگاه های کشورمان برای رشته پزشکی نگارش یافته است. همچنین نگارش کتاب به گونه ایست که می‌تواند برای رشته‌های دیگر و دوستداران فیزیک پزشکی سودمند باشد. این کتاب سالها از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی رفرنس فیزیک پزشکی برگزیده شده و می تواند برای دوستداران این بخش از دانش پزشکی، به ویژه دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دستیاران رشته‌های پزشکی هسته‌ای و رادیولوژی و چشم، سودمند باشد.

در این کتاب نگارندگان به روشی بسیار زیبا دانش و تکنیک را به رشته نگارش درآورده اند و با این وجود که کتاب حاضر برای دانشجویان پزشکی نوشته شده ولی در بسیاری از رشته های دیگر وابسته به پزشکی نیز می توان از آن بهره گرفت تدریس این کتاب و بخشهایی از آن برای نخستین بار توسط اینجانب در دانشکده پزشکی تهران ‎(WHOA)‏ و دانشکده های پزشکی کرمان» ایران و شهیدبهشتی پیش از انتشار کتاب تألیفی انجام شد و استقبال دانشجویان پزشکی از محتوای آن دلیل اصلی برای ترجمه بوده است۔ در این ترجمه یکاها تا آنجا که امکان داشته به متریک برگردانده شده و کمیتها در این دستگاه آورده شدهاند۔ از سوی دیگر نوشته هایی که از روی شوخ طبعی نویسندگان کتاب در آن گنجانده شده و یا مطالبی که درباره یک فرهنگ خاص می باشد ترجمه نشده اند..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.