پاورپوینت درس اصول توان بخشی در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین تحقیق پاورپوینت درس اصول توان بخشی و وسایل و دستگاه ها می باشد که با فرمت ppt در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای فایل پاورپوینت درس اصول توان بخشی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم تا آشنایی بیشتری پیدا کنید.

محتوای اسلاید ۲

فصل اول

طراح پژوهش

استئوآرتروز سطح داخلی زانو یکی از شایع ترین مشکلات ارتوپدی و یکی از عمده دلایل از کار افتادگی در بالغین محسوب می شود.(۱)

اگر چه هنوز علل این بیماری بطور کامل شناسایی نشده است ولی دلایلی همچون چاقی، سابقه ترمای قبلی زانو، ناهنجاریهای مفصلی را بعنوان عوامل اصلی دخیل در این عارضه می دانند (۲و۱) در این میان راستای زانو مهم ترین نقش را بر عهده دارد. راستاهای نادرست واروس و والبگوس زانو باعث افزایش ریسک وقوع تخریب مفصلی در سطوح مفصلی داخلی و خارجی می شوند.

در یک زانوی سالم با یک راستای طبیعی وزن هنگام راه رفتن بصورت نا متقارنی بین سطوح مفصلی داخلی و خارجی تقسیم می شود.(۳)

پاورپوینت درس اصول توان بخشی

محتوای اسلاید ۳

وجود دفورمیتی واروس میزان این فشار را بیش از پیش افزایش خواهد داد. بیمارانی که آرتروز مفصلی دارند معمولاً دچار تخریب و آسیب مفصلی در یکی از سطوح مفصلی می شوند که درگیری سطح  داخلی نسبت به خارجی ۱۰ برابر بیشتر می باشد.(۵و۴)

میزان شیوع این بیماری در زنان بیشتر از مردان می باشد و میزان شیوع آن در مشاهدات رادیوگرافیک ۱۲ درصد و در مکشاهدات بالینی ۶ درصد بین زنان ۴۵ تا ۶۵ سال گزارش شده است.(۱)

درمانهای جراحی و غیر جراحی متنوعی برای استئروآرتروز زانو مطرح می شود که شامل اتسئوتومی تیبیا، استفاده از زانو بندهای کاهنده فشار و گوه ها ی خارجی می باشد این درمانها بعنوان درمانهای بیومکانیکال در جهت اصلاح راستا و کاهش فشارهای وارد بر روی سطح مفصلی داخلی می باشند. (۶و۵و۴)

در درمان جراحی اصلاح راستای فمور و تیبیا و زاویه فمور و تیبیال به کمک گوه استخوانی که در قسمت پروگزیمال تیبیا زده می شود صورت می گیرد.(۶)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.