سیستم آموزشی ابتدایی کویت ppt

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت آموزش و پرورش تطبیقی با موضوع : سیستم آموزشی ابتدایی کویت با فرمت ppt در ۱۱ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

ساختار آموزشی

تاریخچه اموزشی

در سال ۱۹۱۲م گروهی از بازرگانان کویت دست به تأسیس مدرسه ای زدند که معلمین آن، از سایر کشورهای عربی بودند؛ غرض از تأسیس این مدرسه، تربیت حسابداران و دفتردارانی بود که بتوانند احتیاجات بازرگانها را مرتفع سازند. تعلیم و تربیت ، طبق اصول جدید ، ازسال ۱۹۳۶م شروع گردید، ولی تا پایان سال ۱۹۵۴م. توسعه آموزش و پرورش چندان سریع نبود. البته سیستم آموزشی ازسال ۱۹۶۵م بین مقطع سنی شش تا چهارده سال اجباری شد.

محتوای اسلاید ۳

مدارس نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند: مدارس دولتی” و “مدارس خصوصی”که تحت پوشش برنامه های وزارت آموزش و پرورش اداره می‌شوند “مدارس غیر انتفاعی”در انجا رشد خوبی دارند و تعداد کل مدارس و آموزشگاه‌ها در سال ۹۴-۹۳م. ۵۵۶ باب مدرسه دولتی و ۲۵۱ باب مدرسه خصوصی بود، که این رقم در سال ۹۵-۹۴م. به ۵۷۴ باب مدرسه دولتی و ۲۲۵۶باب مدرسه خصوصی بود که میانگین بی‌سوادی  ۸/۲۲ درصدکه ۵/۵ درصد آن مرد و ۳/۱۷ درصد زن، در همان سال بوده است.

مدارس دولتی کویت زیر نظر اداره تعلیم خاص، که تابع وزارت آموزش و پرورش است، اداره می‌شود.مدارس خاصی که به اتباع کشورهای خارجی تعلق دارد عبارت است از؛ مدارس کشورهای انگلیس، فرانسه، امریکا، آلمان، ایران، هند و پاکستان. حد متوسط شهریه دریافتی سالانه ، مبلغی بالغ بر ۱۲۰ دینار کویتی برای مدارس آسیایی و ۹۰۰ دینار کویتی برای مدارس عربی، می‌باشد.که مدت زمان فعالیت آنها در طی هفته، از روز دوشنبه تاچهارشنبه می باشد. اتمام سال تحصیلی مدارس ، در اواخر خردادماه است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.