پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری جهان معماری یونان

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
20mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 6,800 تومان٪32 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر جامع ترین پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری جهان معماری یونان می باشد که با فرمت ppt در ۶۴ اسلاید قابل ویرایش بهمراه تصاویر تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری جهان معماری یونان:

معماری یونان

  • شبه جزیره بالکان در جنوب اروپا قرار دارد که قسمت بزرگی از آن در دریای مدیترانه پیش رفته و در همین قسمت کشور یونان قرار گرفته است. بخش اعظم این شبه جزیره را کوه های صخره ای پر شیب فرا گرفته که تنها در میان جلگه هایی که وسط این کوه ها قرار دارند، اراضی حاصلخیزی جهت کشاورزی وجود دارد.
  • وضعیت طبیعی و جغرافیایی موجب شده که در بخشهای مختلف یونان، دولت شهرهای کوچک مستقل تشکیل گردند که شرایط خاص طبیعی، یعنی از یک سو به دریا و از سوی دیگر کوهستان های صعب العبور مانع از آن بودند، که از تا این دولت شهرها مورد تهاجم قرار گیرند.
  • تداوم تمدن یونان در واقع با تولد « پلیس ها » یا « دولت شهرها» آغاز گردید. شرایط خاص جغرافیایی یونان هر طایفه از اقوام دوری را به شکلی مستقلی تقسیم نمود. در سواحل این کشور که موانع طبیعی بزرگترین عامل استقلال دولت شهرها بود، رفته رفته تمدن باستانی یونان شکل می گیرد و ارتباطات که صرفا از طریق دریا امکان پذیر بود، این دولت شهرها را با فرهنگ و تمدن دیگر جزایر و کشورهای حاشیه مدیترانه آشنا نمود و از این طریق زمینه های اقتصادی تجاری ایجاد گردد. تمدن یونان در برخورد با تمدن های پیشرفته کرت و میسن شکل می گیرد و در برخورد با این تمدن ها و رونق اقتصادی، زمینه های رشد و هنر طبیعت گرایی یونان اوج و قوت می گیرد…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.