دانلود گزارش کارورزی ۳ با فرمت ورد

دانلود گزارش کارورزی ۳ با فرمت ورد
نوع فایل
word
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

دانلود گزارش کارورزی ۳ با فرمت ورد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل لینک دانلود گزارش کارورزی ۳ کارشناسی پیوسته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان با فرمت ورد در ۵۳ صفحه قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

چکیده

در این ترم برخلاف کارورزی های گذشته که در آن کارورزان در تدریس نقشی نداشتند یا قسمتی از تدریس را بر عهده داشتند، در کارورزی سه ، کارورزان عزیز باید ۶ تدریس مستقل داشته باشند تا از این طریق بتوانند به آموخته های خود وآن چه در طی کارورزی ها فرا گرفته اند جامه عمل بپوشانند. کارورزی سه شامل فرم های الف ، ب ، ج می باشد که هر کدام مربوط به زمان و موقعیت خاص می باشد. فرم الف در برگیرنده ساعات و زنگ های آموزشی کارورز در مدرسه است. فرم ب شامل دیدارها و بحث های مربوط به کارورزی با استاد راهنما وفرمهای ج چهارچوب فعالیت های یادگیری را شامل می شود.

پس از اجرا، فرم های گزارش اجرای خود را یاداشت کنند، و برای هر فعالیت یادگیری گزارش پژوهشی – روایتی بنویسند. با گذراندن این ترم از کارورزی و نوشتن گزارش مربوط به آن ، کارورز به نوعی با نوع آموزش خود و هم چنین بر خورد با مسایل مختلف آموزشی ، مسایل مربوط به دانش آموزان ، نحوه کلاس داری ، مدیریت زمان، نحوه درگیر کردن دانش آموزان و طراحی آموزشی آشنا شده و بهترین روش ها و متون آموزشی را برای برخورد با آن ها فرا می گیرند.

مقدمه

به نظر من به عنوان یک دانشجوی رشته ی علوم تربیتی اهمیت کارورزی برای دانشجویان از آن جهت می باشد که امکان و فرصت برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب می شود ، که نه تنها باعث افزایش قابلیت ها و علاقه مندی ها و گزینش خود در زمینه های مختلف پی برده و نقاط ضعف وقوت کارخود را ارزیابی می کنند ودر مرحله ی عمل است که کارورز قادر به برقراری ارتباط گفتاری یا کلامی وافزایش مهارت های ارتباطی و گفتاری و غیر گفتاری خواهد شد. به نظر من کارورزی به دانشجویان این فرصت را می دهد تا به بهترین نحو از محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

این گزارش توسط بنده دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان گردآوری شده است. که شامل مجموعه فعالیت های انجام گرفته در نیم سال اول تحصیلی ویا کارورزی ۳ می باشد. در کارورزی ۱و۲ این امکان وجود داشت تا کارورزان نسبت به محیط واقعی و شرایط آموزشی حرفه خویش آگاهی لازم را پیدا کنند و باعث شد تا کارورزان به طور مستقیم با روش های کلاس داری و آموزشی آشنا شده وبه این نکته دست یابند که شناخت نیاز ها و استعداد های دانش آموزان می تواند در تدوین برنامه آموزشی متناسب با آن نیاز ها واستعداد ها مفید باشد.

فهرست دانلود گزارش کارورزی ۳ :

فصل اول ………….۶

گزارش روایتی فعالیت یادگیری اول …………..۱۰

فصل دوم …………………………۱۵

گزارش روایتی فعالیت یادگیری دوم ……………………..۱۹

فصل سوم ……………………………..۲۳

گزارش روایتی فعالیت یادگیری سوم ……………………….۲۷

فصل چهارم ……………………………….۳۲

گزارش روایتی فعالیت یادگیری چهارم ……………………………..۳۶

فصل پنجم …………………………….۴۰

گزارش روایتی فعالیت یادگیری پنجم ………………………………..۴۴

فصل ششم ……………………………..۴۶

گزارش روایتی فعالیت یادگیری ششم ……………………………۵۰

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید