فایل pdf حقوق مهندسی (اصول حرفه ای ،خدمات مهندسی ،مدیریت ایمنی و کیفیت ساخت )

فایل pdf حقوق مهندسی (اصول حرفه ای ،خدمات مهندسی ،مدیریت ایمنی و کیفیت ساخت )
نوع فایل
pdf
حجم فایل
19mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 7,800 تومان٪22 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین فایل pdf حقوق مهندسی (اصول حرفه ای ،خدمات مهندسی ،مدیریت ایمنی و کیفیت ساخت )می باشد که با فرمت پی دی اف اسلایدوار در ۳۳۷ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل pdf حقوق مهندسی (اصول حرفه ای ،خدمات مهندسی ،مدیریت ایمنی و کیفیت ساخت )

حقوق مهندسی(Engineering Law) یکی از حوزه های جدید و نسبتاً ناشناخته رشته حقوق و مباحث بین رشته ای در ایران می باشد که رویکردی عمل گرایانه به مفاهیم و قوانین حقوقی مورد نیاز مهندسان(علی الخصوص در رشته ساخت و ساختمان) را دنبال می کند. عدم اشراف مهندسان به آن بخش از قوانین و چهارچوب های حقوقی که مسئولیت های مستقیم آن ها را نشانه می گیرد؛ علی رغم استقرار کارکردهای حقوقی در حرفه مهندسی جهت ارایه خدمات فنی ـ مهندسی چالش های بسیاری را پیش روی این جامعه متخصص قرار داده است.

آشنایی مهندسان ساخت با مسئولیت های قانونی حرفه‌ای و شغلی خود در کنار ایجاد درک متقابل و تعامل وکلا و کارشناسان حقوق با نظام فنی و اجرایی می تواند تاثیر چشمگیری در پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات در نظام مهندسی ساخت کشور ایفا نماید. بر همین اساس سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان می بایستی نسبت به تربیت کارشناسان فنی و مهندسی آگاه به موازین حقوقی و قراردادی و قانونگذاری متون فنی؛ دوره آموزشی حقوق مهندسی(با تمرکز بر حوزه ساخت و ساختمان) را با همکاری حقوقدانان مجرب و صاحب نظر برگزار نماید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.