نمونه سوالات کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی دکتر مصطفی نیکنامی

نمونه سوالات کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی دکتر مصطفی نیکنامی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
29mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 6,900 تومان٪31 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل جامع ترین جزوه ، خلاصه و نمونه سوالات کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی نوشته دکتر مصطفی نیکنامی ویرایش جدید بصورت دستنویس می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه نکات مهم و کلیدی بهمراه نمونه سوالات از کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی نوشته دکتر مصطفی نیکنامی برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس نظارت و راهنمایی اموزشی

فهرست فصول:

فصل اول:

مفاهیم نظارت و راهنمایی اموزشی

فصل دوم:

حیطه و نوع عملکرد نظارت و راهنمایی اموزشی و نظارت و راهنمایی اموزشی در مدرسه
فصل سوم:

مسئولان نظارت و راهنمایی اموزشی، نقشها، پستها و مقامهای سازمانی

فصل چهارم:

وظایف راهنمای آموزشی

فصل پنجم:

اصول و روشهای نظارت و راهنمایی اموزشی

فصل ششم:

مؤلفه‌های اصلی نظارت و راهنمایی اموزشی و نظارت و راهنمایی اموزشی و آینده آموزش و پرورش

درباره کتاب نظارت و راهنمایی آموزشی

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «نظارت و راهنمایی اموزشی» به ارزش ۲ واحد تدوین شده است.

نظارت و راهنمایى اموزشى از وظایف مهمى است که براى اداره نظام اموزشى ضرورت دارد و هدف اصلى آن اصلاح و بهبود وضع آموزشى است. در نتیجه نیاز به آن در همه زمینه‌هاى مربوط به فعالیت‌هاى تدریس و یادگیرى، اجتناب‌ناپذیر است.

نگارش کتاب حاضر بر این فلسفه استوار بوده است که یکى از مهم‌ترین و اساسى‌ترین مسئولیت‌هاى مدیر مدرسه یا راهنماى اموزشى، اصلاح پیوسته فرایند تدریس و یادگیرى به منظور نیل به اهداف اموزشى است و هدف از تدوین آن آشنا کردن خوانندگان با مجموعه‌اى از دانش و معرفت در مورد نظارت و راهنمایى اموزشى است. انتظار مى‌رود که با استفاده از مطالب این کتاب، دانشجویان و خوانندگان بتوانند تا حدودى دانش و بینش لازم را درباره نظارت و راهنمایی اموزشى کسب کنند. به علاوه مدیران مدارس و راهنمایان آموزشى نگرش جدیدى نسبت به اهمیت و ضرورت نظارت و راهنمایی اموزشى در آموزش و پرورش و همچنین رهنمودها، راهبردها، و کاربردهاى آن در مدارس پیدا کنند تا بدین وسیله بر فرایند و نتایج آموزش و پرورش دانش‌آموزان تأثیر بگذارند…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.