دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین فایل نمونه سوالات کتاب نظریه های ارتباطات تالیف ورنر سورین وجیمز تانکارد ترجمه علیرضا دهقان می باشد که با فرمت pdf در ۶۳ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
فصول نمونه سوالات کتاب نظریه های ارتباطات علیرضا دهقان:
فصل سوم:
الگوها در پژوه شهای ارتباطات جمعی
فصل چهارم:
نقش درک در ارتباط
فصل پنجم:
مشکلات رمزگذاری
فصل ششم:
تحلیل تبلیغات اولین نظری ههای رمزگشایی و اثرها
فصل هشتم:
هماهنگی شناختی و ارتباط جمعی
فصل نهم:
نظریه های اقناع
فصل یازدهم:
رسانه های جمعی و ارتباط
فصل دوازدهم:
برجسته سازی
فصل سیزدهم:
فرضیه شکاف آگاهی
فصل چهاردهم :
اثرهای ارتباط جمعی
فصل پانزدهم:
استفاده از رسانه های جمعی
فصل شانزدهم:
رسانه های جمعی در جامعه جدید
۱- برای توصیف جنبه های اساسی واقعیت که پژوهشگر خاصی میخواهد بر آنها تأکید کند، از ………. استفاده میشود. ص ۶۶
۱ . جداول
۲. اطلاعات
۳. نمادها *
۴ . اسامی
۲ – توانای ی مدل برای تنظیم و مرتبط ساختن داده ها و نشان دادن شباهتهای میان داده ها و پیوندهایی که قبلا شناخته نشده، نشانگر کدام کارکرد مدل است؟ ص ۶۶
۱ . سنجشی
۲ . سازمانده ی*
۳ . اکتشافی
۴ . پی شبینی کنندگی
۳ – در مدل ارتباطی لاسول چه پرسشی کنترل پیام را مطرح میکند؟ ص ۶۸
۱ . با چه اثری؟
۲ . چه میگوید ؟
۳. چه کسی؟*
۴ . در چه مجرایی؟
۴- کدام ویژگی باعث شده مدل لاسول مدلی خوب لقب بگیرد؟ ص ۶۸
۱ . توجه خود را به جنبه های مهم ارتباط معطوف کرده است. *
ب . بیش از حد ساده شده است .
ج. به ظاهر حاکی از حضور یک ارتباطگر و پیامی هدفمند است .
د. هیچکدام
۵- کدام نظریه مهمترین و موثرترین محرک در توسعه مدلها و نظریه های دیگر در ارتباطات بوده است؟ ص ۶۸ و ۶۹
۱ . نظریه لاسول
۲ . نظریه ریاضی ارتباط*
۳ . نظریه ازگود
۴ . نظریه شرام
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.