نمونه گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره

نمونه گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره
نوع فایل
word
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 5,900 تومان٪93 تخفیف

نمونه گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نمونه گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره با فرمت ورد در ۴۵ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب نمونه گزارش کارورزی ۳ رشته راهنمایی و مشاوره :

مقدمه…۳

گزارش روزانه ۱..۴

طرح درس اول…۷

گزارش روزانه ۲…۹

طرح درس دوم…۱۳

گزارش روزانه ۳…۱۶

طرح درس سوم..۲۰

گزارش روزانه ۴..۲۴

طرح درس چهارم…۲۸

گزارش روزانه۵…۳۰

طرح درس پنجم..۳۵

گزارش روزانه ۶…۳۷

طرح درس ۶…۴۱

کد گذاری…۴۳

عکس ها…۴۵

مقدمه

معلمی به عنوان شغل انبیاء و هدایت دانش اموزان برای اینده بی شک از هر کار دیگری مهمتر و زمینه پیشرفت در جامع و سعادت اخروی را به دنبال خواهد داشت در هدایت و بالندگی یک جامع مشاغل و حرفه های فراوانی دخیل هستند که زیر بنای همه انها اموزش و پرورش که زیر بنای هر کاری است می باشد در این امر مهم مدرسه به عنوان محل یادگیری و رشد اخلاقی دانش اموزان چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم می باشد.

در هنگام ورود به دانشگاه فرهنگیان به این امر مهم واقف بودم که شغلی را انتخاب کردم که مسئولیت بزرگیست و نباید ان را با مادیات و حقوق ماهیانه ان از ارزش ان کاست چون اموزشی که با خلوص نیت و برای رضای خدا صورت گیرد نتیجه ی در بر خواهد داشت.

در تدریس بار مواردی برخورد می کنیم که هیچ کسی به غیر یک معلم دلسوز و مهربان نمی تواند ان را درک کند و به گونه ای مناسب حل کند، در جامعه امروز و در جهان کنونی به اموزش و پرورش به عنوان مسیر پیشرفت و ابادانی هر کشوری یاد می شود به همین منظور است که گویند از می خواهید به میزان درک و پیشرفت یک جامعه پی ببرید به مدارس انها سر بزنید.

بنده به عنوان یک دانشجو که در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستم با همه کاستی ها و نقطه ضعف هایی که در خود دارد اما از سعی نکردم از مسیر اصلی یعنی اموزش و یادگیری برای هر چه بهتر شدن تدریس کوتاهی کنم و صرف گرفتن نمره فایده ای در بر نخواهد داشت و از لفظ فارغ التحصیلی برای هیچ دانشجویی و به خصوص دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نباید استفاده کرد چون یک معلم در همه طول خدمت خوت به دنبال دانش افزویی و کسب مهارت و تجربیات جدید باشد، چون امر اموزش نیاز به اطلاعات نو در جریان تدریس و توجه به شیو های جدید مثل سواد رسانه ای، اشنایی با دنیای مجازی، شناخت اسیب های فضای مجازی برای دانش اموزان می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید