پاورپوینت آموزش برنامه نویسی شیء گرا در ۳۴۳ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 10,000 تومان٪29 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت و اسلایدهای آموزش برنامه نویسی شیء گرا می باشد که با فرمت ppt در ۳۴۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت آموزش برنامه نویسی شیء گرا :

مبحث اول

برنامه نویسی ساخت یافته و برنامه نویسی شئ گرا

برنامه نویسی غیر ساخت یافته

یک برنامه در یک زبان غیر ساخت یافته معمولاً شامل دستورهای متوالی منظم است یا جمله ها معمولاً هر کدام در یک خط نوشته شده اند.خط ها معمولاً شماره گذاری شده اند یا ممکن است که بر چسب داشته باشند.این خاصیت اجازه می دهد که جریان اجرایی برنامه بتواند به هر خط برنامه بپرد. برنامه نویسی غیرساخت یافته مفهوم جریان کنترل اساسی را همانند حلقه ها ، انشعابات و پرش ها معرفی میکند.

پاورپوینت آموزش برنامه نویسی شیء گرا

تعریف برنامه ساخت یافته

برنامه ساخت یافته روش منظمی برای نوشتن برنامه هاست ومنجر به نوشتن برنامه هایی می شود که خوانایی آن ها بالاست، تست و اشکال زدایی آن راحت تر و اصلاح آن آسان
تراست.
در برنامه نویسی ساخت یافته ، برنامه به صورت مجموعه ای از فعالیت ها تصور می شود که باید بر روی داده ها انجام شوند. در این روش،هر کار پیچیده ای،به مجموعه ای از کار های کوچکتر تجزیه می شود تا این که کارها ایجاد شده قابل درک باشند.به عبارت دیگر ، برنامه نویس سعی می کند توابعی بنویسد که نیازمندی های سیستم را برآورده کنند.

مشکلات برنامه ساخت یافته

در این روش،داده ها از فعالیت ها توابعی که آن ها پردازش میکنند جدا ست. وقتی حجم داده ها زیاد می شود ، نگهداری آن ها مشکل می شود. هر چه بیشتر با داده کار کنیم ،با مشکلات بیشتری مواجه می شویم.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.