دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین تحقیق پاورپوینت با موضوع برند و تبلیغات می باشد که با فرمت ppt در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.
پاورپوینت با موضوع برند و تبلیغات:
بررسی نقش تبلیغات در فروش برند
مدیریت برند و تبلیغات:
اغلب نقش تبلیغات به عنوان مولفه مهمی از استراتژی بازاریابی کمتر مورد تاکید قرار گرفته است.البته چرایی آن نیز مشخص است،تبلیغات و ترویج اغلب اخرین مسایلی است که مدیران بازاریابی و برند،پس از ایجاد و توسعه محصول،تست بازار،تحلیل کسب کار، برنامه ریزی محصول،برنامه ریزی منابع،توزیع و غیره به آن فکر می کنند.تبلیغات و دیگر ارتباطات بازاریابی به خودی خود برای بازاریابی موفق برند کافی نیستند،اما در بیشتر موارد سبب فعالیت اقتصادی می باشند.
برند و تبلیغات:
به نظر جونز(۲۰۰۳) تنها زمانی می توان اثر کامل تبلیغات را درک کرد که اثر آن بر فروش در دورهای بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت در نظر گرفته شود.با یکپارچه سازی این سه اثر،ارزیابی بهره وری کمپین تبلیغات امکان پذیر است.این امر میسر نمی شود جز آن که دوره های زمانی برای آن تعریف گردد.دوره هالی زمانی که برای این کار می توان در نظر گرفت:
. کوتاه مدت:معمولا یک هفته ای و به دلایل روش شناسی یک ماهه.
. میان مدت:یکساله (محدود به سال جاری)
. بلند مدت:یکساله (بررسی چند ساله)
معیارهای اندازه گیری اثرات بلند مدت تبلیغات:
شش معیار برای اندازه گیری اثرات بلند مدت تبلیغات در شکل بالا نشان داده شده است.
چهار معیار پیرامونی و دو معیار که در مرکز قرار گرفته اند،مولفه های اصلی تبلیغات می باشند.هرچند که هر شش مولفه را می توان با دقت لازم تنظیم و اندازه کیری نمود،اما فقط دو مولفه اصلی اثرات تبلیغات را مشخص می کنند،به بیانی دیگر این دو بدون در نظر گرفتن معیارهای جانشین دیگر می توانند پاسخگوی اندازه گیری اثر تبلیغات بر برند باشند و اثر بلند مدت تبلیغات با توجه به قدرت برند مشخص می شود.
این شش مولفه را به تفضیل توضیح خواهیم داد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.