پاورپوینت تکامل اسب

پاورپوینت تکامل اسب
نوع فایل
ppt
حجم فایل
8mb
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت تکامل اسب در ۳۲ اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

فهرست مطالب

خاستگاه و تکامل اسب
تکامل انگشتان اسب‌ها
روند تکاملی اسب در مشرق زمین
مختصری از انواعی از اسب ها
ویژگی های جسمی
حس شنوایی و بویایی و لامسه در طی تکامل
روش طبیعی زندگی اسب
اجتماعی بودن
ساز و کار دفاعی
تغذیه
خلاصه مطالب
منابع

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

از نظر تکاملی طبق یافته های فسیلی ، منشاء اسبهای امروزی از پستاندار کوچکی تحت عنوان ائوهیپوس که شباهت زیادی به روباه داشته و مربوط به حدود ششصد میلیون سال قبل ، یعنی دوران ائوسن از نظر زمین شناسی است و چنین بر می آید که از نظر تکاملی اسبهای امروزی درطی میلیونها سال از این پستاندار کوچک منشاء گرفته اند .

خاستگاه و تکامل اسب

قد این جانور در حدود ۳۰ الی ۳۵ سانتیمتر بوده و بدن آن گرد و دارای پشتی خمیده بوده و در هنگام راه رفتن از کف پنجه های خود استفاده می کرده است . در اندام حرکتی قدامی خود ۴ انگشت و در اندامی خلفی خود ۳ انگشت داشته است .حدود ۱۳ نوع از این جاندار در بخشهای مختلف آمریکای شمالی و انگلستان ، سیوئیس ، فرانسه و بلژیک یافته شده است .

نه تنها طویل شده و نیز کاهش تعداد تدریجی اندامهای حرکتی اسب استنباط می شود ، بلکه تغییراتی که بصورت طولانی شدن گردن و جمجمه همراه با تغییر عادات چرا کردن ( مانند خوردن میوه های آبدار که در بالای سطح زمین رشد می کنند ) به رژیم علف خواری ( خوردن علف های خشبی و سخت از سطح زمین ) ایجاد شده را می توان بر گرفت .

تکامل انگشتان اسب‌ها

موجودات اسب مانند باستانی نسبت به اسب‌های امروزی کوچک‌تر بوده‌اند و روی هر کدام از پاهای خود حداکثر چهار انگشت داشته‌اند. اما به مرور زمان و با بزرگ‌تر شدن هیکل آن‌ها، انگشتان پاهایشان به تدریج از بین رفت تا در نهایت به یک انگشت واحد سم دار تبدیل شود..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.