پاورپوینت جامع و کامل مانیتورینگ بیهوشی

پاورپوینت جامع و کامل مانیتورینگ بیهوشی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
8,800 تومان

پاورپوینت جامع و کامل مانیتورینگ بیهوشی

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت مانیتورینگ بیهوشی می باشد که با فرمت ppt در ۱۴۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مانیتورینگ بیهوشی چندتا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

جامعه متخصصین بیهوشی آمریکا (ASA) استانداردهای اولیه مونیتورینگ بیهوشی را اتخاذ نموده است و این استانداردها، استفاده از پالس اکسی‌متری، کاپنوگرافی و آنالیزور اکسیژن، آلارم‌های قطع دستگاه، دمای بدن و الکتروکاردیوگرام حین عمل جراحی را در همه بیماران تحت بیهوشی ضروری ساخته است. فشارخون سیستمیک و ریت قلبی باید هر ۵ دقیقه مورد ارزیابی قرار گیرد. استفاده از تحریک کننده محیطی عصب برای مونیتور اثر داروهای بلوک کننده نوروماسکولار ممکن است به موارد ضروری مونیتورینگ اضافه گردد.

محتوای اسلاید ۳۳

طبقه بندی دیس ریتمی های فوق بطنی براساس اختلال در تولید امواج

۱- دیس ریتمی های سینوسی شامل:

تاکیکاردی سینوسی،برادیکاردی سینوسی،آریتمی سینوسی

۲-دیس ریتمی های دهلیزی شامل:

ضربانات زودرس دهلیزی، پیس میکر سرگردان دهلیزی ،تاکیکاردی دهلیزی،فیبریلاسیون دهلیزی ،فلوتر دهلیزی

۳-دیس ریتمی های جانکشنال شامل:

ضربانات زود رس جانکشنال،ریتمهای گریزان جانکشنال،ریتمهای تسهیل شده جانکشنال،تاکیکاردی جانکشنال

محتوای اسلاید ۴۰

روش کروروتکف

یک گوشی روی شریان دیستال به محل کاف گذاشته شده و زمانی که اولین صدای نبض سمع گردد، در واقع فشارخون سیسولیک از میزان فشار کاف تجاوز نموده است. فشارخون سیستولیک با اولین صدای شنیده شده در حین خالی کردن باد کاف بسته شده دور اندام، مطابقت دارد. همزمان با خالی نمودن باد کاف، کیفیت صداها نیز تغییر می‌نمایند (فاز ۲ و ۳). فاز ۴ با شنیده شدن ناگهانی صدای مبهم رخ می‌دهد که به دنبال آن فاز ۵ قرار دارد که هیچ صدایی قابل سمع نمی‌باشد. فشارخون دیاستولیک به نظر می‌رسد که فشاری باشد که در فاز ۴ و ۵ دیده می‌شود.

محتوای اسلاید ۱۲۷

کاربردهای بالینی

مشکل بیدار بودن در حین جراحی ممکن است شایع‌تر از آن باشد که متخصص بیهوشی متوجه موارد آن می‌گردد. بیداری بیمار با بخاطر آوردن وقایع حین بیهوشی ممکن است از هر ۵۰۰ نفر در یک نفر رخ دهد. در بیماران چاق، قلبی و تروما دیده، انسیدانس آن به ۱ درصد می‌رسد. بنابراین اگر موینتور BIS در کاهش انسیدانس هشیاری حین عمل موثر باشد، این مونیتور احتمالاً بسیار مفید خواهد بود. مونیتور BIS به پزشکان این امکان را می‌دهد تا از مقادیر اندک داروهای بیهوشی برای ایجاد سداسیون خفیف ایجاد کرده و همچنین با تعدیل مقدار داروهای بیهوشی بتوانند بیمار را سریع‌تر از خواب بیدار نمایند. با این وجود اگر مونیتور BIS به شکل اولیه برای کاهش تجویز داروهای بیهوش به کار رود، در هزینه مصرف داروها نیز صرفه‌جویی می‌گردد و ممکن است که میزان بروز یادآوری بعد از عمل جراحی اندکی افزایش یابد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید