پاورپوینت درس انقلاب اسلامی با موضوع : انقلاب چین

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 7,900 تومان٪34 تخفیف

پاورپوینت درس انقلاب اسلامی با موضوع : انقلاب چین

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس انقلاب اسلامی با موضوع : انقلاب چین با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت انقلاب چین :

انقلاب ۱۹۴۹ چین

استعمار انگلستان که از طریق تجارت تریاک وارد چین شد و در جنگ تریاک، آن کشور را شکست داد، کمکـم نفـوذ گسـترده ای در آن کشـور پیـدا کـرد. مـردم چـین کـه از استعمارگران و خاندان منچو به تنگ آمده بودند، دست به قیام های پی در پـی زدنـد و در نهایت در سال ۱۹۴۹ انقلاب کمونیستی آنها با الهام از ا نقـلاب اکتبـر روسـیه بـه رهبـری (مائو) به پیروزی رسید.انقلاب چین، دومین ا نقلاب کمونیستی بعد ازانقلاب روسیه بود.

شرایط اقتصادی

اقتصاد چین از زمان های گذشته، وابسته به کشاورزی سنتی آن کشور بود؛ به طـور ی کـه در قرن نوزده، سه چهارم مردم چین در روستاها زندگی میکردند و چهار پنجم درآمد ملی کشور از طریق کشاورزی به دست می آمد. بعد از جنگ تریاک و آغاز هجـوم سـیل آسـای بیگانگان به آن کشور، سیستم اقتصاد سنتی آن کشور از هم پاشید، ولی سیسـتم صـنعتی جدیدی هم جایگزین آن نشد با ورود تجار خارجی و سرازیر شدن کالاهای بیگانگان بـه آن کشور، نه تنها صنایع داخلی و کشاورزی چین با ورشکستگی و رکود رو به رو شد، بلکه نبض اقتصاد و تجارت کشور به دست بیگانگان افتاد و عده زیادی از کشاورزان و تجـار و کسبه آن کشور بیکار شدند.

فهرست :

ا نقلاب ۱۹۴۹ چین

شرایط اقتصادی

شرایط نظامی

حمایت بین المللی

شرایط سیاسی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.