کار عملی درس واحد یادگیری رشته علوم تربیتی

کار عملی درس واحد یادگیری رشته علوم تربیتی
نوع فایل
word
حجم فایل
90KB
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,500 تومان٪31 تخفیف

کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین نمونه طراحی و کار عملی درس واحد یادگیری رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درس ششم هدیه های آسمان پایه پنجم(مال مردم) می باشد که با فرمت word در ۲۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

کار عملی درس واحد یادگیری رشته علوم تربیتی:

بخش اول

(علت یاچرایی واحد یادگیری؟)

نیازدانش آموز،نیاز جامعه،اهمیت موضوع خاص،کافی نبودن مطالب کتاب و…

نیاز دانش آموز:

این درس در مورد احکام الهی سخن گفته است که یادگیری آن برای دانش آموزان لازم است
که راه سعادت و رستگاری که همان قرب الهی است در گرو و عمل به احکام دین به طرز صحیح و درست می باشد و باعث می‌شود دانش‌آموزان در زندگی روزمره خود موفق و قابل اعتماد تر باشد و بتواند از سلامت جامعه را حفظ کند .

نیاز جامعه:

جامعه اسلامی به تربیت دانش آموزان با ایمان و آگاه به احکام اسلامی نیازمند است زیرا برای حفظ سلامت و صیانت جامعه نیازمند رعایت احکام و قوانین هستیم و باید سعی کنیم آن احکام را از کودکی به آنها یاد دهیم که در آینده برایشان آسان‌تر باشد و آدمی در کودکی بهتر این مسائل را می آموزد و با آن کنار می آید و هر چقدر دیر تر در برخورد بااین مسائل باشد دربرابر آن مقاومت می کند و ممکن است برای جامعه خطر ساز باشد.

ارتباط با درس قبل و بعد:

درس پنجم درباره صفات پیامبر توضیح داده است که تمامی احکام الهی از جانب خداوند بر او شده است و ما برای رسیدن به قرب الهی باید او را الگوی خود قرار داده و طبق قوانین که در کتاب الهی آن آمده است عمل کنیم و در مورد صفات پیامبر به حفظ اموال عمومی اشاره شده است در صفحه ۳۴ آمده است.

درس هفتم موردی یافت نشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.