پاورپوینت درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع قراردادها

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر پاورپوینت ارائه ی درس: مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع: قراردادها می باشد که با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع قراردادها

 مقدمه

انعقاد قرارداد درست و حساب شده٬ مهم ترین موضوع در مسائل بین کارگر و کارفرمایان در  بخش دولتی و خصوصی است. وقتی شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی٬ با بخش های دولتی قراردادی در امور خدماتی و صنعتی منعقد می کنید٬ معمولا با فرمت های ثابتی مواجه می شوید که همه موضوعات عقد قرارداد در آن لحاظ شده و به تایید واحد حقوقی مرکز دولتی رسیده است. اما همواره٬ چنین موضوعی در بخش خصوصی٬ وجود ندارد. برای این که طبق قانون کار٬ قراردادی صحیح و اصولی با رعایت همه الزامات٬ منعقد کنید.

توجه داشته باشید که هیچ چارچوب استاندارد و از پیش تعیین شده ای برای عقد قرارداد ٬ وجود ندارد و هیچ قراردادی نیست که بتواند٬ هر نوع کسب و کاری را در هر مکان و زمان٬ پاسخ دهد. شرایط کاری و وضعیتی که بین کارگر/ پیمانکار و کارفرما جریان دارد٬ نقش تعیین کننده ای در سبک و سیاق قرارداد نویسی خواهد داشت که نیاز به تجربه و صبوری و کار کارشناسی دارد.

قرارداد چیست ؟

قرارداد ٬ یک توافق کتبی یا شفاهی بر اساس قانون کار است. بر  اساس ماده هفتم از فصل دوم قانون کار ایران٬ قرارداد را می توان یک توافق نامه بین کارگر و کارفرما دانست که که کارگر در برابر وجه مشخصی٬ کار مشخص در زمان مشخص و به شیوه مشخص را انجام می دهد و بر اساس آن٬ حق السعی دریافت می کند. اگر مدت زمان کار٬ بیش از ۱ ماه باشد٬ باید قرارداد ٬ مکتوب شود (طبق تبصره ۳ ماده ۷ قانون کار). اگر قرارداد ٬ غیر مستمر باشد٬ قرارداد موقتی نامیده می شود و اگر مستمر باشد٬ دائمی خواهد بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.