پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۱

پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۱
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
18,000 تومان 12,000 تومان٪33 تخفیف

دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۱ در ۸۷ اسلاید که قابل ویرایش هم می باشد شامل:

فصل ۱

معرفی روابط عمومی ورزشی

فصل ۲

تلفیق روابط عمومی با مدیریت راهبردی

فصل ۳

اجرای عملیات روابط عمومی

فصل ۴

روابط رسانه ای سازمان ورزش

فصل ۵

مدیریت روابط سازمان ورزش با رسانه ها

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۱ ،چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۴

تعریف روابط عمومی ورزشی

—وظیفه مدیریتی

—مبتنی بر ارتباطات

—تعیین مخاطبین کلیدی سازمان ورزشی

—ارزیابی روابط با مخاطبین

—تقویت روابط مطلوب سازمان با مخاطبین کلیدی

جامع ترین پاورپوینت روابط عمومی ورزشی 

محتوای اسلاید ۴۰

راهبردها Strategies

—با تحقیق درباره‌ موضوع(بررسی وضع موجود)، تعیین نتایج مطلوب(اهداف) و تعیین مخاطبین می توان عملیات تدوین راهبردهای دستیابی به اهداف را طراحی کرد.

—انتخاب موثرترین رویکردها در کانون تدوین راهبردها قرار دارد.

—کار بر روی رفتارهایی که مایلیم مخاطبین کلیدی به نمایش بگذارند تا نگرش‌ها،  دانش، و آگاهی که برای تغییر شناسایی شود.

—باید پیام‌ها و کانال‌ها را بر حسب بودجه‌ در دسترس انتخاب کرد‌ یا بودجه را بر اساس هزینه‌ تولید پیام‌ وکانال کرد

پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۱ با کیفیت عالی

محتوای اسلاید ۵۶

شناخت رسانه های بانفوذ

—هر رسانه بر مخاطبین خاصی اثر دارد.

—برخی رسانه ها بر تصمیم گیران، برخی بر تصمیم سازان و برخی بر افکار عمومی اثر بیشتری دارند.

—برخی رسانه‌های سازمان را بر مبنای ثابت و منظمی پوشش می‌دهند.

—با توجه به ابعاد یاد شده، هر رسانه، نفوذ خاص خود را دارد.

—اکثر رسانه‌های چاپی، کارکنان مختلفی چون خبرنگاران اخبار ویژه و ستون‌نویس‌های علاقه مندبه فعالیت‌ها سازمان دارند. رسانه‌های الکترونیک تمایل به جذب افراد عام گرایی در ورزش مثل گویندگان خبرو گزارشگرانی دارند که قادر به پوشش سازمان‌های ورزشی متنوع باشند.

فایل پاورپوینت روابط عمومی ورزشی ۱

محتوای اسلاید ۷۷

تدوین خط مشی رسانه ای نوع دسترسی به ورزشکار و مربی

دسترسی به مربی و ورزشکار برای سازمان‌ها تا حدی انحصاری است.
گاهی مربیان و ورزشکاران، مصاحبه با رسانه‌ها را اختلال در روند آمادگی برای مسابقه می دانند.
با خط مشی رسانه ای می توان دسترسی در زمان مشخصی با مربیان و ورزشکاران برای گفتگو با رسانه‌ها را تعیین کرد.
لذا باید درخواست‌ها در خارج از این زمان ارایه شود تا علاوه بر روز رقابت، محدودیت‌هایی برای روزهای تمرین هم در نظر گرفته می‌شود.
معمولاً خط مشی ‌دسترسی رسانه ها به مربی و ورزشکار در راهنمای رسانه‌ ای یا بیانیه خبری سازمان وجود دارد.
رسانه‌ها معمولاً برای تنظیم مصاحبه خارج از آن زمان، ملزم به تماس با دفتر اطلاعات ورزشی یا روابط عمومی سازمان هستند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید