بازاریابی ورزشی Sport Marketing در ۹۸ اسلاید

بازاریابی ورزشی Sport Marketing در ۹۸ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
576kb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

بازاریابی ورزشی Sport Marketing در ۹۸ اسلاید

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت بازاریابی ورزشی Sport Marketing در ۹۸ اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین، میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت بازاریابی ورزشی Sport Marketing ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۳

رئوس مطالب

تعاریف و کلیات

اهمیت بازاریابی برای ورزش

مدل های بازاریابی ورزشی

اجزاء و مراحل بازاریابی

چگونگی تنظیم یک طرح بازاریابی

تحقیقات بازاریابی ورزشی

مروری اجمالی بر منابع درآمدی در لیگ حرفه ای فوتبال

محتوای اسلاید ۹

SPORT MARKETING

بازاریابی از طریق ورزش (Marketing through Sport):

به کار بردن ورزش به عنوان یک ابزار تبلیغاتی یا خط مشی حمایت مالی برای شرکت های مختلف تولیدی و غیر تولیدی

بازاریابی ورزش (Marketing of Sport):

این جنبه از بازاریابی ورزش کاربرد اختصاصی اصول و فرآیندهای بازاریابی برای بازاریابی کالاها و خدماتی که مستقیما در ارتباط با شرکت کنندگان، تماشاگران، و یا استفاده کنندگان ورزشی است را شامل می شود.

محتوای اسلاید ۵۵

رئوس مطالب یک طرح بازاریابی

خلاصه اجرائی (Executive Summery)
مقدمه و معرفی ( ماموریت اصلی و زمینه موجود)
تجزیه و تحلیل موقعیتی (ٌُُSWOT)
تجزیه و تحلیل مشتریان و شناسایی بازار هدف
اهداف کلان و ویژه بازاریابی
استراتژی بازاریابی
تاکتیکهای بازاریابی
خلاصه
پیوست ها

محتوای اسلاید ۶۰

اصول ارتباط با حامیان مالی

۱) با حامیان مالی صادقانه رفتار کنید و به وعده‌های خود عمل کنید.

۲) راهکارهایی را انتخاب کنید که حامیان به اهداف تجاری خود برسند.

۳) مسئولین و خانواده حامیان مالی را به مسابقات و مراسم مهم دعوت کنید.

۴) تقدیرنامه و گواهی ویژه به حامیان مالی اهداء نمایید.

۵) پس از رویداد، ارتباط خویش را با حامیان قطع نکنید.

۶) نام و آرم حامیان را در کلیه انتشارات رویداد درج کنید.

۷) یک فیلم و آلبوم عکس از حضور فعال حامیان در رویداد برای شرکت‌های حامی ارسال نمایید.

۸) طی نامه‌ای به کلیه حامیانی که از حمایت شما امتناع ورزیده‌اند و یا شما با آنها به توافق نرسیده‌اید، ابراز امیدواری کنید که در موقعیت دیگری با آنها همکاری نمایید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید