پاورپوینت ضوابط طراحی ساختمان های اداری

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,500 تومان٪31 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر پاورپوینت با موضوع:ضوابط طراحی ساختمان های اداری می باشد که با فرمت ppt در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت ضوابط طراحی ساختمان های اداری:

نحوه سازماندهی دفتر و نقش های تعریف شده(ساختار.دفتر.پذیرش ارباب رجوع و فناوری به کار رفته در دفتر)تاثیر به سزایی در نیازهای فضایی آن دارد.با گذر زمان نوع ساختار تغییر میابد و بهتر میشود.در کنار برخی طرح های نمونه ساخنمان هایی وجود دارد که حاصل تاثیرات و نیروهای محیط اطراف است.
از سوی دیگر سازماندهی امور دفتری بیش از هرچیز بر رابطه ی انسان ها و نحوه ی ارتباط آنها تاکید میکند.

از آنجا که امور دفتری پیوسته در حال تغییر است(به دنبال معرفی فناوری جدید)داشتن شناخت روشن از عملکردهای مورد نیاز- به عنوان محرکی قوی و موثر- تاثیر عمده ای در سازمان قرار میدهند.

طرح خوب اهمیت زیادی دارد و میتواند میزان رضایت از کار را افزایش دهد.

فضایی که برای کار هرفرد اختصاص میابد ایستگاخ کاری محسوب میشود.

این فضا میتواند دفتری یا دیوارک هایی به اتاق با یک در یا اتاقس با پلان آزاد با مبلمان منظم و دیوارک های کوتاه یا میز کاری در یک فضای عمومی باشد.

تخصیص فضا به امور مختلف را تغییر دهد. علاوه بر این، آگاهی از شرایط محیط کار نیز با ارزش های اجتماعی ارتباط [تنگاتنگی] یافته است. این آگاهی ها، به صورت توجه به محیط کار (نور طبیعی، استفاده از تجهیزات سازگار با محیط، مصرف صحیح انرژی) و فعالیت های روزمره (جنبه های بوم شناختی، مصرف مواد اولیه، دفع زباله) جلوه کرده است. از دیدگاه کارمند نیز، محیط کار یک زمینه ی حیاطی برای ایجاد روابط اجتماعی است. این موضوع به دلیل افزایش تنش های ناشی از فن آوری و محیط های کاری جدید، از اهمیت زیادی برخوردار است. افزایش میزان تنش های جسمی و روحی باعث توجه بیشتر به محیط های کاری شده است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.