جامع ترین پاورپوینت گروه درمانی در ۲۴ اسلاید

جامع ترین پاورپوینت گروه درمانی در ۲۴ اسلاید
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

کاربران گرامی، محتوای این فایل جامع ترین و بهترین پاورپوینت گروه درمانی با فرمت ppt در ۲۴ اسلاید با قابلیت ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

اصول روان درمانی گروهی در تئوری و تمرین روان درمانی گروهی ، ایروین دی یالوم به تشریح اصول درمانی کلیدی می پردازد که از گزارشات فردی افراد درگیر در فرآیند گروه درمانی بوده است:

القای امید:

گروه شامل اعضا در مراحل مختلف فرایند درمان است. در آغاز فرآیند، مشاهده افرادی که مشغول سازگاری یا بهبودی هستند به افراد امیدواری می دهد.

عمومیت داشتن:

عضویت در گروهی از افراد که تجربیات یکسانی دارند، به افراد کمک می کند تا ببینند آنچه آنها در حال تجربه هستند عمومیت دارد و تنها نیستند.

تبادل اطلاعات:

اعضای گروه می توانند با به اشتراک گذاری اطلاعات،  به یکدیگر کمک کنند.

نوع دوستی:

اعضای گروه می توانند نقاط قوت خود را به اشتراک بگذارند و به دیگران در گروه کمک کنند که می تواند باعث افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس شود.

بازیابی درمانی گروه خانوادگی اولیه:

گروه درمانی از جهاتی بسیار شبیه خانواده است. در داخل گروه، هر یک از اعضا می توانند بررسی کنند که چگونه تجارب کودکی در شخصیت و رفتارها نقش داشته است. آنها همچنین می توانند یاد بگیرند که از رفتارهایی که مخرب یا غیر کمک کننده در زندگی واقعی هستند، پرهیز کنند.

توسعه تکنیک های اجتماعی شدن:

مجموعه گروهی مکان مناسبی برای تمرین رفتارهای جدید است.  مجموعه ای امن و حمایتی که  به اعضای گروه امکان می دهد بدون ترس از شکست تجربه کنند. رفتار تقلیدی: افراد می توانند از رفتار سایر اعضای گروه الگو بگیرند یا رفتار درمانگر را مشاهده و تقلید کنند.

یادگیری بین فردی:

با تعامل با افراد دیگر و دریافت بازخورد از گروه و درمانگر، اعضای گروه می توانند درک بیشتری از خود کسب کنند. 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.