پاورپوینت فصل اول کتاب اختلال های یادگیری هالاهان کافمن ترجمه علیزاده

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 8,800 تومان٪41 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این پست پاورپوینت فصل اول کتاب اختلال های یادگیری هالاهان کافمن ترجمه علیزاده (چرا بررسی ناتوانی در یادگیری مهم است؟) می باشد که با فرمت ppt در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل اول کتاب اختلال های یادگیری هالاهان کافمن ترجمه علیزاده 

شاید مهم ترین نقشی که مطالعه ی ناتوانیهای یادگیری در آموزش دارد این است که افراد نقاط قوت وضعف متفاوتی دارند که آن ضعفها و قوتها باید در برنامه ریزی و تدارک آموزش آنها در نظر گرفته شوند آموزش باید انعطاف پذیر و منطبق بر ویژگی های دانش آموزان باشد.بیشتر معلم ها دانش آموزانی با ناتوانی های یادگیری دارند.بیش از ۵ درصد کودکان سن مدرسه با ناتوانیهای یادگیری تشخیص داده شده اند معلمان کلاسهای ابتدایی که ۲۰ تا ۲۵ دانش آموز در کلاسشان دارند، دست کم یک و شاید و یا بیشتر از دو دانش آموز با ناتوانی های یادگیری خواهند داشت. البته اگر این دانش آموزان دارای چند معلم باشند ، این تعداد ممکن است افزایش پیدا کند.

مباحث عامه پسند در مورد ناتوانیهای یادگیری مانند آنهایی که در اینترنت یافت میشوند غالباً ابراز کرده اند که برخی افراد فرهیخته مانند توماس ادیسون، البرت انیشتن فیزیکدان و و پی گلد برگ هنرمند ، چارلز اسکواب تاجر بزرگ ناتوانی های یاد گیری داشته اند.

چرا موضوع ناتوانیهای یادگیری بحث انگیز است؟

کروکشانک به مدت ۴۶ سال در آموزش ویژه کار کرد. او در دانشگاه سیراکوس و دانشگاه میشیگان خدمت کرد. او در اواخر دهه ی ۱۹۵۰ یک پروژهی تحقیقی با بودجه ی فدرالی بر روی مدارس عمومی که کلاسهایی برای دانش اموزان با ناتوانی های یادگیری در بخش مونتو گومری مریلند تاسیس کرده بودند اجرا نمود. این کار توسط بسیاری از افراد به عنوان اولین کوشش سازمان یافته برای آموزش دانش اموزان با ناتوانیهای یادگیری در مدارس عمومی شناخته شد.همچنین او یکی از اولین پیشگامان نظریه همکاری میان رشته ای است و جهت اطمینان از اینکه آموزشهای ویژه شرایطی برابر و مساوی با سایر آموزشها دارند به همراه دیگر متخصصان تلاش و کوششش کرد. وی در سال ۱۹۷۸ فرهنگستان بین المللی تحقیق بر ناتوانی های یاد گیری را تاسیس کرد.ساموئل اورتونمتخصص عصب شناسی و اسیب شناسی عصبی بود. او معتقد بود که نارساخوانی را میتوان به اسیب های مغزی نسبت داد و برای آموزش افراد دارای نارساخوانی فنون ویژهای مورد نیاز است به اعتقاد او تقریبا همه ی نشانه های نارسا خوانی با برتتی مختلط نیمکره های مغزی قابل توصیف استوهمچنین برتری مغز به طور ارثی انتقال می یابد. او در یکی از معتبر ترین کتابهایش با عنوان مشکلات ،خواندن نوشتن و گفتار کودکان (۱۹۳۷) نوعی برنامه آوایی منظم که با روشهای حرکتی تقویت میشد ترسیم کرد..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.