پاورپوینت درس آداب سفر در اسلام (آداب سفر در کشور بحرین)

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,500 تومان٪34 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر جامع ترین و باکیفیت ترین پاورپوینت درس آداب سفر در اسلام موضوع: آداب سفر در کشور بحرین می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش بهمراه تصاویر تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس آداب سفر در اسلام (آداب سفر در کشور بحرین)

  • پرچم بحرین

  • طرح کنونی پرچم بحرین که دارای تناسب ۳ به ۵ است در تاریخ ۱۴ فوریهٔ ۲۰۰۲ به‌تصویب رسید. این پرچم دارای زمینه‌ای قرمز است که رنگی مرسوم در پرچم کشورهای عربی حوزهٔ خلیج فارس به‌شمار می‌رود و در بلوک اهتزاز آن باریکه‌ای سفیدرنگ وجود دارد که توسط خط جداکندهٔ دندانه‌داری متشکل از ۵ مثلث سفید که نماد پنج رکن اسلام یا ارکان‌الدین هستند و در سمت راست باریکهٔ سفید قرار گرفته‌اند از زمینهٔ قرمز جدا شده است.
  • تاریخچهٔ پرچم

  • پرچم بحرین نخست به‌طور کامل قرمزرنگ بود اما پس از آنکه آل خلیفه در ۱۸۲۰ پیمان دریایی عمومی را با انگلستان امضا نمود و تحت‌الحمایهٔ آن کشور قرار گرفت، باریکهٔ سفیدرنگی که نشانگر آتش‌بس بود به پرچم اضافه شد. در ۱۹۳۲ و به‌منظور ایجاد تمایز بین پرچم بحرین با دول همسایه، حاشیه‌ای با ۲۸ دندانهٔ مثلثی‌شکل در سمت راست باریکهٔ سفید رنگ اضافه گردید و پرچم دارای تناسب ۹ به ۱۳ شد. این ۲۸ دندانه در سال ۱۹۷۲ به ۸ دندانه کاهش یافت که این دندانه‌ها نیز یک بار دیگر در سال ۲۰۰۲ و این بار به ۵ عدد کاهش یافتند تا هرکدام بیانگر یکی از پنج رکن اسلام باشند.

پادشاهی بحرین کشوری است جزیره‌ای در خلیج فارس که ۶۶۵ کیلومتر مربع وسعت دارد. پایتخت آن منامه و زبان رسمی آن عربی است. بحرین به پنج استان بخش شده و تا ۳ ژوئیه ۲۰۰۲ دارای ۱۴ شهر بوده‌است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.