پاورپوینت نقش کیفیت در تولیدات صنعتی

پاورپوینت نقش کیفیت در تولیدات صنعتی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
54kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع: نقش کیفیت در تولیدات صنعتی ویرایش سال ۱۴۰۰ با فرمت PPT در ۸ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده محتوای فایل پاورپوینت:

تعریف کیفیت و ابعاد آن

کیفیت همانند یک منشور دارای چندین وجه است که بر اساس هر وجه یک تعریف مشخص از کیفیت ارائه می شود . اگر بخواهیم یک تعریف جامع از کیفیت ارائه نماییم می توان چنین تعریف نمود : ” کیفیت عبارت است از هر گونه صنعت،  صنعات یا عمل خاص یک فرآورده یا خدمت که بتوان با ارزیابی آن معلوم کرد که آیا آن فرآورده یا آن خدمت با شرایط مشخص منطبق است یا خیر ” .

سازمان استانداردهای بین المللی ، کیفیت را اینگونه تعریف می کند : تمامیت ویژگیها و خصوصیات محصول یا خدمت که توانایی برآورده کردن نیازهای مشتری را دارد. ] نظام‌الدین فقیه, کنترل کیفیت آماری ۹۶۴-۴۵۹-۲۹۳-ایکس:شابک[همانطور که روند تکامل مفهوم کیفیت شرح دادیم از سال ۱۹۳۰ ( دورۀ دوم ) مقرر گردید بازرسی کیفیت مختص مرحلۀ پایانی نباشد و در کلیه مراحل تولید و حتی توزیع ، کیفیت رعایت گردد . برای مثال ، بر اساس گواهینامۀ ISO ، کیفیت در یک واحد تولیدی به شکل ذیل تعریف می شود :

آقای دیوید گاروین استدلال نمود که کیفیت ، هشت بعد دارد . در این میان ، برخی ابعاد بصورت دو طرفه یکدیگر را تقویت می کنند به گونه ای که بهبود بخشیدن به یکی موجب بهبود یافتن دیگری می شود و برخی ابعاد نیز فقط بصورت منفرد عمل می کنند . درک این ابعاد ، می تواند به ساخت مزایای رقابتی کمک کند . ابعاد گاروین را بدین شرح می توان خلاصه نمود ] هشت بعد کیفیت محصول ، دیوید گاروین ، ۲۰۱۲ [

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.