پاورپوینت مدیریت کیفیت

پاورپوینت مدیریت کیفیت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
86kb
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل با کیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه ی درس مدیریت کیفیت و بهره وری با موضوع: مدیریت کیفیت ویرایش سال ۱۴۰۰ با فرمت PPT در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش میباشد که پس از پرداخت آنلاین ،می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمائید.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

چکیده محتوای فایل پاورپوینت:

مقدماتی درباره مدیریت کیفیت

همواره در طول تاریخ هرجا که از کمیت عبور کرده ایم، موضوع کیفیت مطرح شده است. اگر کمیت به بودن یا نبودن می پردازد، کیفیت به چگونه بودن می پردازد و در سازمانهای پیشرفته نیز با وجود رقابت روزافزون، دائما چه در کالا و چه در خدمات، موضوع کیفیت اهمیت بسزایی پیدا کرده است.

تاریخچه

پیدایش کنترل کیفیت تقریباً هم زمان با پیدایش صنعت می باشد. در دوران قرون وسطی کیفیت موردنیاز صنعت، مستلزم کنترل بسیار وسیع به همراه آموزش های درازمدت بود.

درآن دوران،کالاها پیچیده نبودند،کیفیت چندان با اهمیت به نظر نمی رسید. درحقیقت، به علت افزایش بهره وری ، قیمت محصولات کاهش یافت که نتیجه آن، پایین آمدن انتظارات مشتریان بود. هرقدر که محصولات پیچیده تر و شغل ها تخصصی تر می شدند، بازرسی محصولات بعد از ساخت آنها ضروری تر به نظر می رسید. در سال ۱۹۲۴ شوهارت از شرکت آزمایشگاه های تلفن بِل، یک نمودار آماری برای کیفیت متغیرهای محصولات ارائه داد. ازاین نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل کیفیت آماری  (SQC )نام برده شود. سپس درهمان دهه داج و رامینگ هردو از همان شرکت، فن نمونه برداری برای پذیرش را به جای بازرسی صد در صد ارائه دادند.

مدیریت کیفیت

مدیریت کیفیت تضمینی است برای پایدار بودن محصولات و خدمات سازمان‌ها و یکی از بحثهای جدید در زمینه تولید و خدمات است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.