رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون با فرمت ppt

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
6mb
نویسنده
دسته بندی
50,000 تومان 25,000 تومان٪50 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود جامع ترین ، باکیفیت ترین و جدیدترین پاورپوینت و خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده ؛ خریدن، داشتن و بودن مؤلف: مایکل آر سولومون ترجمه کامبیز حیدرزاده می باشد که با فرمت ppt در ۸۰۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

رفتار مصرف کننده مطالعه افراد، گروه ها یا سازمان ها و کلیه فعالیت های مرتبط با خرید، استفاده و دفع کالاها و خدمات است. رفتار مصرف کننده شامل این است که چگونه احساسات، نگرش ها و ترجیحات مصرف کننده بر رفتار خرید تأثیر می گذارد. رفتار مصرف کننده در دهه ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰ به عنوان یک زیرشاخه متمایز بازاریابی ظهور کرد، اما به یک علم اجتماعی میان رشته ای تبدیل شده است که عناصری از روانشناسی، جامعه شناسی، انسان شناسی اجتماعی، انسان شناسی، قوم نگاری، قوم شناسی، بازاریابی و اقتصاد (به ویژه اقتصاد رفتاری) را در هم می آمیزد.

مطالعه رفتار مصرف کننده به طور رسمی کیفیت های فردی مانند جمعیت شناسی، سبک زندگی شخصیتی و متغیرهای رفتاری (مانند میزان استفاده، مناسبت استفاده، وفاداری، حمایت از برند و تمایل به ارائه ارجاعات) را در تلاش برای درک خواسته ها و الگوهای مصرف افراد بررسی می کند. . رفتار مصرف کننده همچنین تأثیرات روی مصرف کننده را بررسی می کند، از گروه های اجتماعی مانند خانواده، دوستان، ورزش و گروه های مرجع تا جامعه به طور کلی (تأثیرگذاران برند، رهبران عقیده).

فهرست فصول کتاب رفتار مصرف کننده مایکل آر سولومون با فرمت ppt:

فصل ۱:

قلمرو مصرف کنندگان

فصل ۲:

ادراک

فصل ۳:

یادگیری و حافظه

فصل ۴:

انگیزش و ارزش ها

فصل ۵:

خویشتن

فصل ۶:

شخصیت و سبک زندگی

فصل ۷:

نگرش ها

فصل ۸:

تغییر نگرش و تبلیغات تعاملی

فصل ۹:

تصمیم گیری فردی

فصل ۱۰:

خریدن و دور انداختن

فصل ۱۱:

تاثیر گروه و رهبری عقیده

فصل ۱۲:

تصمیم گیری سازمانی و خانوادگی

فصل ۱۳:

درآمد و طبقه اجتماعی

فصل ۱۴:

خرده فرهنگهای قومی ،نژادی و مذهبی

فصل ۱۵:

خرده فرهنگهای سنی

فصل ۱۶:

آثار فرهنگی بر رفتار مصرف کنندگان

فصل ۱۷:

فرهنگ جهانی مصرف کننده

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.